AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #1 Skrevet 26. august 2020 Det er vel lurt å ha et termometer til å måle feber hjemme i disse dager. Vi kjøpte et slikt til å måle i panna for mange år siden men var ikke fornøyd, det var veldig unøyaktig. hva anbefaler dere? Anonymkode: b7b74...91c
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #2 Skrevet 26. august 2020 Rumpetermometer, eneste som viser korrekt. Anonymkode: 7c64a...e2a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #3 Skrevet 26. august 2020 Det må da finnes andre alternativ som er godt nok? Folk flest måler da ikke temp verken seg selv (eller tenåringene sine) i rumpa? Anonymkode: b7b74...91c
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #4 Skrevet 26. august 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må da finnes andre alternativ som er godt nok? Folk flest måler da ikke temp verken seg selv (eller tenåringene sine) i rumpa? Anonymkode: b7b74...91c De fleste jeg kjenner til tar temperaturen rektalt, jo. Du får greie alternativer, men ikke noe som er nøyaktig nok. Tenåringer klarer å måle seg selv. Anonymkode: 7c64a...e2a
pia mater Skrevet 26. august 2020 #5 Skrevet 26. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De fleste jeg kjenner til tar temperaturen rektalt, jo. Du får greie alternativer, men ikke noe som er nøyaktig nok. Tenåringer klarer å måle seg selv. Anonymkode: 7c64a...e2a Har jeg aldri hørt om fra noen. Aldri tatt rektalt selv. Bruker å legge den under armen og legge til en halv grader. Er selvfølgelig ikke nøyaktig, men så kjenner man som oftest at man har feber og.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #6 Skrevet 26. august 2020 14 minutter siden, pia mater skrev: Har jeg aldri hørt om fra noen. Aldri tatt rektalt selv. Bruker å legge den under armen og legge til en halv grader. Er selvfølgelig ikke nøyaktig, men så kjenner man som oftest at man har feber og. Hvorfor har du behov for å måle da? Under armen gir så unøyaktig måling, at det egentlig er bortkastet. Anonymkode: 7c64a...e2a
pia mater Skrevet 26. august 2020 #7 Skrevet 26. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du behov for å måle da? Under armen gir så unøyaktig måling, at det egentlig er bortkastet. Anonymkode: 7c64a...e2a Gir såpass nøyaktig at man vet om man bare har litt feber eller om man er høyfebril 🤷🏻♀️ Trenger jo ikke noe mer avansert for hjemmebruk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå