AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #1 Skrevet 26. august 2020 Hvor mye våken er din nyfødte? Jeg sitter her med en nyfødt slektnings baby og bare lurer. For da min ble født for noen år siden, var min ganske mye våken og veldig livlig i forhold. Mens denne babyen sover, og åpner nesten ikke øynene for å spise en gang. Den spiser, og så sovner den igjen. Hvis det er en stund siden du hadde nyfødt, kan du se noen sammenheng med personlighet og lynne fra nyfødtperioden og nå? (hvis barnet knapt var våkent/ veldig våkent, er det nå aktivt/rolig? Bare sånn for eksempel) Anonymkode: d0bcf...5a0
kissi Skrevet 26. august 2020 #2 Skrevet 26. august 2020 Da min var nyfødt sov han stort sett hele tiden, hadde gjerne én våkenperiode i løpet av dagen. Har en veldig rolig og avbalansert gutt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #3 Skrevet 26. august 2020 Jeg har en som var ekstremt våken fra fødselen av. Sov sjeldent. Nå har jeg en nyfødt en som sover stort sett hele tiden. Så veldig forskjellig fra unge til unge. Anonymkode: 62f03...e72
tangent Skrevet 26. august 2020 #4 Skrevet 26. august 2020 Kan sove så mye de vil, så lenge de er våkne lenge nok til å få i seg mat! Kjenner et barn som hadde gulsott som nyfødt, og han sov for mye - slik at han ikke fikk spist nok - da er det et problem. Men det gikk fint med litt behandling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå