Gå til innhold

Hva koster en test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal testes i morgen, noen som vet prisen?

Anonymkode: 5d5ee...223

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble testet i forrige uke. Har ikke betalt noe enda.

Anonymkode: ec140...a01

Skrevet

Men det kan hende du får faktura i posten?

De sa på telefonen at jeg slapp å betale hvis de «godtok» symptomene mine.

Jeg har ikke penger til å betale over 800,- hvis det er det det koster 😫

Skrevet

Det sa de ingenting om til meg. Betale for å teste høres helt bak mål ut. Det kan ikke stemme? Jeg tester for fellesskapet, fordi jeg ikke vil risikere å spre smitten, ikke fordi jeg selv vil. 

Anonymkode: 3356e...1c0

• Liker 2
Skrevet

Testen er gratis, så lenge man ikke tester på privatklinikk..

Anonymkode: 5d2e1...88b

Skrevet

Håper da for Guds skyld den er gratis..

Anonymkode: 2b0b0...d74

Skrevet

Jeg trodde testen var gratis så lenge man ikke dro på privatklinikk? Noe annet er jo helt absurd!

"Jeg tror kanskje jeg har korona, men jeg må vente på lønning før jeg tester meg. I mellomtiden smitter jeg 100 stk fordi jeg ikke får sykemelding pga litt småsnufsing" 🙄

• Liker 1
Skrevet

Testen er gratis med mindre du gjør det på en privat klinikk.

Anonymkode: 1b167...993

Skrevet

Takk for svar alle sammen!

Damen på «koronatelefonen» sa at testen var gratis hvis de godtok symptomene mine, men at man helst skulle betale 60,- uansett. Det er jo ikke noe å snakke om, men hvis det er en større sum kan jeg ikke betale.

Så håper det er gratis ja 🙏

Skrevet (endret)

Sønnen min testet seg i juni, forkjølelsessymptomer og feber, og han betalte ikke en krone. Alt var gratis. De kom til og med og hentet han i spesialtransport, kjørte han til klinikken, og så hjem igjen etter testingen. Alt var gratis.

Han er voksen, altså ikke noe barn som har krav på gratis legehjelp etc.

Han fikk henvisning til feberpoliklinikken av fastlegen, som han hadde en videokonsultasjon med i forkant. Tror det tok en dag eller maks to før klinikken kom og hentet han for testing.

Endret av Million
  • Liker 1
  • Opprett ny...