Sarabi Skrevet 19. juli 2005 #1 Skrevet 19. juli 2005 Tispa vår er inne i siste uka av løpetiden sin og hun er stort sett sluttet å blø. I går kveld oppdaget jeg en stor våt flekk i sofaen der hun nettopp hadde ligget og i senga var det en enda større våt flekk. Jeg vet 100% sikkert at hun ikke hadde tisset, men lurer på om det kan være urin. Er det noen som vet hva dett er og om det er normalt? (det samme hendte ved første løpetid)
smidja Skrevet 19. juli 2005 #2 Skrevet 19. juli 2005 Kan det være at hun har sleiket seg? Den gamle tispen min kunne gjøre dette i løpetidperioden sin. Hun sleiket og sleiket og sleiket seg sånn at det ble store våte flekker der hun hadde lagt, f.eks sengen og sofaen.
Sarabi Skrevet 19. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2005 Nei, hun har ikke sleiket... Det er ALT for vått til det..
smidja Skrevet 19. juli 2005 #5 Skrevet 19. juli 2005 Å, ok. Om du er helt sikker på at det ikke er sleiking har jeg ingen andre tips. Men tispen min sleiket så mye at det så ut som om hun hadde tisset seg ut, men det hadde hun da ikke. Det var en diger ring langt utenfor der hun hadde lagt. Men ellers ingen tips, beklager. Håper du finner ut av det! (Du kan ikke prøve å "spionere" litt på henne da og se om du finner ut hva som skjer?)
Cherie Skrevet 21. juli 2005 #6 Skrevet 21. juli 2005 Jeg tenker også sleiking. Kanskje hun har ryddet etter seg. Tisper er jo flinke til å rydde opp blod og lignende under løpetiden. Lukt på det. Kan hende det er urin og kanskje blir ting litt slapt under løpetiden? Ring til vet'n å høre om dette kan skje under løpetid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå