Gå til innhold

Squirt oppleves litt pinlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn er det når jeg liker en mann skikkelig godt. Da får jeg orgasme ved samleie å spruter.. ikke så mye men nok til at det merkes.. Det kjennes litt pinlig ut. 

Er dette ok for menn flest? 

Anonymkode: 1baea...fcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp jeg liker det ja og har fått mang en dusj i ansiktet. Ikke pinlig i det hele tatt for min del... Jeg er ikke som menn flest og langt ifra A4 da, men jeg har forståelse på hvorfor det skjer og at du synes det er pinlig...

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Jepp jeg liker det ja og har fått mang en dusj i ansiktet. Ikke pinlig i det hele tatt for min del... Jeg er ikke som menn flest og langt ifra A4 da, men jeg har forståelse på hvorfor det skjer og at du synes det er pinlig...

Er dette ganske vanlig blant damer tror du? Det virker på meg som at menn blir litt satt ut av det.. det oppstår litt ekstra stillhet liksom 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er dette ganske vanlig blant damer tror du? Det virker på meg som at menn blir litt satt ut av det.. det oppstår litt ekstra stillhet liksom 

Ja det er mulig at menn blir satt ut ja, det ble litt sjokk for meg også den første gangen. Men nå har jeg fått mere erfaring og bedre forståelse og nyter synet av spruten, og det er veldig tennende synes jeg...

Skrevet

Det er jo et tegn på at du har oppnådd litt ekstra nytelse.Og det må da være en stor bonus for begge.

Personlig så syns Jeg at det er både vakkert og pirrende at damen har oppnådd det

Og har fåt det i ansikt og munn  og det er bare ekstra pirrende

M@ster

Skrevet
3 minutter siden, Master1 skrev:

Det er jo et tegn på at du har oppnådd litt ekstra nytelse.Og det må da være en stor bonus for begge.

Personlig så syns Jeg at det er både vakkert og pirrende at damen har oppnådd det

Og har fåt det i ansikt og munn  og det er bare ekstra pirrende

M@ster

Sant, det skjer bare med menn jeg virkelig tenner på. Håper det blir forstått da.. Jeg kan prøve å si noe om det selv, men jeg vil vel uansett få et «standardsvar om at det er deilig uansett hva personen synes

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant, det skjer bare med menn jeg virkelig tenner på. Håper det blir forstått da.. Jeg kan prøve å si noe om det selv, men jeg vil vel uansett få et «standardsvar om at det er deilig uansett hva personen synes

Vil da håpe å tro at de fleste menn er ærlige da....

Jeg personlig synes det er deilig og utrolig opphissende når jeg gir en dame en så sterk orgasme at hun squirter.....

Ja til mer sprut

M@ster

Skrevet

Det er litt sjokk fordi mange ikke helt skjønner hva som skjer. Og så r det dette evigvarende, dumme, "ha, hun pissa seg ut!" 

Sånn bortsett fra å være upraktisk, litt går det jo ut over lakener og madrasser og slikt, så er det for en god del menn ultratennende. Det er bare synd at de fleste steder har det vært en eller annen dust før og ødelagt.

Jeg har tro på at nettopp denne sprutinga, at det kjennes pinlig, at det påstås at det er ukontrollert tissing, figurerer som en av grunnene til at noen kvinner har problemer med å nå klimaks. De holder seg igjen og kontrollerer seg vekk fra det. Det er synd.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, draug 75 skrev:

Det er litt sjokk fordi mange ikke helt skjønner hva som skjer. Og så r det dette evigvarende, dumme, "ha, hun pissa seg ut!" 

Sånn bortsett fra å være upraktisk, litt går det jo ut over lakener og madrasser og slikt, så er det for en god del menn ultratennende. Det er bare synd at de fleste steder har det vært en eller annen dust før og ødelagt.

Jeg har tro på at nettopp denne sprutinga, at det kjennes pinlig, at det påstås at det er ukontrollert tissing, figurerer som en av grunnene til at noen kvinner har problemer med å nå klimaks. De holder seg igjen og kontrollerer seg vekk fra det. Det er synd.

Men da kan jeg konkludere med at jeg rett og slett må spørre mannen om han vet hva det faktisk er. Da vil det kanskje skje noe konstruktivt. 

Takk for godt svar 👍

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men da kan jeg konkludere med at jeg rett og slett må spørre mannen om han vet hva det faktisk er. Da vil det kanskje skje noe konstruktivt. 

Takk for godt svar 👍

Synes faktisk at de aller fleste Menn burde vite det...

Det handler jo bare om hvordan kvinnekroppen er i bunn og grunn

M@ster

• Liker 1
Skrevet (endret)
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er det når jeg liker en mann skikkelig godt. Da får jeg orgasme ved samleie å spruter.. ikke så mye men nok til at det merkes.. Det kjennes litt pinlig ut. 

Nei, det er ikke OK. Det er helt fantastisk👏 Oppleves det som pinlig må du jobbe litt mer med eget hode, alternativt benytte deg av den vanligste unnskyldningen kvinner har om sexen ikke er så trygg og deilig som forventet: du er med feil mann

Endret av Gorgonzola
Autokorrekt
Skrevet

De første gangene jeg squirtet ble både jeg og mannen usikre (mest jeg). Ingen av oss hadde hørt eller sett noe sånt før. Hadde jeg tisset på meg? Siden den gang har jeg lest alt jeg har funnet om det. 

Nå flere år senere synes vi det er kjempekult. Særlig han. Det gir ham en skikkelig mannlig selvtillitsboost, sier han. 💜

Vi måtte bare vite hva det var. Så, ja, spør han om han vet hva det er og gi ham litt voksenopplæring. Det er faktisk et spennende tema. Jeg har samlet litt "studiemateriell". 

... men det er jo noe søl.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Fioljenta skrev:

De første gangene jeg squirtet ble både jeg og mannen usikre (mest jeg). Ingen av oss hadde hørt eller sett noe sånt før. Hadde jeg tisset på meg? Siden den gang har jeg lest alt jeg har funnet om det. 

Nå flere år senere synes vi det er kjempekult. Særlig han. Det gir ham en skikkelig mannlig selvtillitsboost, sier han. 💜

Vi måtte bare vite hva det var. Så, ja, spør han om han vet hva det er og gi ham litt voksenopplæring. Det er faktisk et spennende tema. Jeg har samlet litt "studiemateriell". 

... men det er jo noe søl.

Første gang jeg squirtet for 6 måned siden med hjelp av sexleketøy. Vi begynte å bruke den 1 gang per måned og bare med litt hjalp får jeg orgasmer 

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, Master1 skrev:

Vil da håpe å tro at de fleste menn er ærlige da....

Jeg personlig synes det er deilig og utrolig opphissende når jeg gir en dame en så sterk orgasme at hun squirter.....

Ja til mer sprut

M@ster

Jeg aner ikke hvordan det er for andre, men jeg har aldri en sterk orgasme når jeg spruter. Det kan for eksempel ikke sammenlignes med klitorisorgasme! Sprutorgasmen er ikke 10 % av det en gang. Det skjer nesten på "automatikk" hvis riktig punkt treffes, uten spesiell intens følelse. Det gir mannen stor glede, men lite for meg rent fysisk. Liker at han liker det da:)

Anonymkode: 361e8...adb

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg aner ikke hvordan det er for andre, men jeg har aldri en sterk orgasme når jeg spruter. Det kan for eksempel ikke sammenlignes med klitorisorgasme! Sprutorgasmen er ikke 10 % av det en gang. Det skjer nesten på "automatikk" hvis riktig punkt treffes, uten spesiell intens følelse. Det gir mannen stor glede, men lite for meg rent fysisk. Liker at han liker det da:)

Anonymkode: 361e8...adb

Samme😑

Det er stort sett bare et sirkustriks som krever sengeskifte. Har faktisk blitt dumpet pga dette😬 Tror det er en sånn greie som menn ender med å digge eller hate 

Anonymkode: 325e1...388

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig ok, spesielt når jeg går ned på en dame. Noen er det mindre men mer tyktflytende og noen har det i større mengder men like tynt som vann nesten. Svelger det som kommer uansett.

Anonymkode: c455e...da3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...