AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #1 Skrevet 26. august 2020 Bør jeg angre på det? For sent nå, men jeg tenker jeg muligens angrer. Hatt en dårlig betalt jobb jeg har ønsket meg vekk ifra i mange år. Endelig sa jeg opp og har begynt på skole..... må først ta studiekompetanse, deretter høyere utdanning var planen. Men nå virker det så langt fram i tid til jeg er ferdig. Må da få hele 4 år nærmest uten inntekt. Kanskje det hadde vært bedre å holde på det kjedelige, dårlig betalt, og får til en jobb hver dag som man kan ut og inn? Tvilen har kommet snikende, hva er det jeg har gjort?! Sagt opp en fast jobb, hvem sier vel opp en fast jobb i Corona-krise? Måtte bare lufte hodet. Noen tanker? Anonymkode: e3980...298
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #2 Skrevet 26. august 2020 Jobber 100 %, har barn og familie, trener og studerer 50 %. Kommer veldig an på din arbeidskapasitet tenker jeg... Anonymkode: 9ee21...1f7
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #3 Skrevet 26. august 2020 Ingen vits i å bruke tid på å angre på noe du ikke får gjort noe med. Det er i alle fall bortkastet energi å gå rundt og lure på om du burde angre. Bruk heller tiden på å finne ut hvordan situasjonen du er i kan bli best mulig. Søke deltidsjobber som er mulig å ha ved siden av skole, droppe utdanning og heller finne en ny fulltidsjobb, lære å leve med lav inntekt for å få deg en utdanning. Alt avhenger av hva som er viktigst for deg. Men ikke kast bort tid på det du ikke får gjort noe med. Anonymkode: 8c059...410 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #4 Skrevet 26. august 2020 Hvis du har tenkt lenge på skole, er det bare å kjøre på. 4 år går fort, og du kommer ikke til å angre når du er ferdig. Og kan hende du finner ut at du har kapasitet til jobb ved siden av, slik at du får en inntekt likevel. Har selv latt være å gjøre ting som ville ta noen år, og plutselig er de årene gått, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare gjorde det når jeg kunne. Anonymkode: c8f0e...15d
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #5 Skrevet 26. august 2020 De fire årene kommer til å gå uansett, så spørsmålet er jo hva du skal fylle årene med. Hva har du lyst til å gjøre jobbmessig om fem år? Ti år? Resten av yrkeslivet? Er det noe du drømmer om å ha råd til som du ikke kan kjøpe med dagens inntekt? Hvordan ser ideallivet (den realistiske versjonen) ut når det kommer til jobb, bolig, fritid? Anonymkode: c320b...9ef
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #6 Skrevet 26. august 2020 Som du sier - for sent å angre nå. Men du kan jo finne deg en ny jobb? Jeg studerer 100 %, jobber 100% og har barn. Det går når det må. Kanskje en relevant deltidsstilling er noe for deg? Anonymkode: 82ef8...250
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå