Gå til innhold

Kiwis priskutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken varer har de kutta prisen på bortsett fra de som ligger på hjemmesiden? Der er det jo bare barnemat og syltetøy, snop. Ikke så interessant. 

Anonymkode: 348d8...011

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må se i butikken, de har ofte spontane, lokale, uannonserte tilbud. Nesten alle kjedene gjør det.

Jeg synes også tilbudene denne gangen, og forrige gang, er dårlige. Det er ingenting der jeg tenker på som hverdagsmat, eller noe som kan interessere en prisbevisst person. 

Anonymkode: 59685...2f2

• Liker 1
Skrevet

Priskuttet er egentlig ikke et priskutt men et tidsbegrenset tilbud frem til 3 okt. 

Nå syns jeg at alle butikkene i Norge må skjerpe seg og slutte med lokketilbud og lyve til kundene. Er like før jeg kutter både coop og trump medlemsskapet for alt de vil er at vi skal handle mer og mer og "liksom" få penger tilbake. Er billiger og mer oå spare på å droppe  handle fristelser av "tilbud" de legger frem.

Anonymkode: d6105...98e

Skrevet

Fint med billigere ost og kylling. Det bruker vi mye av 🙂

Anonymkode: 5d6b6...49f

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Priskuttet er egentlig ikke et priskutt men et tidsbegrenset tilbud frem til 3 okt. 

Nå syns jeg at alle butikkene i Norge må skjerpe seg og slutte med lokketilbud og lyve til kundene. Er like før jeg kutter både coop og trump medlemsskapet for alt de vil er at vi skal handle mer og mer og "liksom" få penger tilbake. Er billiger og mer oå spare på å droppe  handle fristelser av "tilbud" de legger frem.

Anonymkode: d6105...98e

Coop synes jeg er verst når det kommer til «tilbud» har flere ganger sett at tilbudet er på et par kroner eller nedi 50 øre

Anonymkode: 12252...a88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...