Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Min svigersøster har fortalt meg en veldig vond hemmelighet, som involverer noen andre i familien. Verken min mann eller noen andre av deres søsken vet det. Og jeg kan ikke si noe til ham heller.

Men samtidig synes jeg han burde få vite det, siden det påvirker oss i stor grad. Jeg kommer selvfølgelig ikke til å fortelle det, men dette ble alt for tungt for meg.. 

Burde jeg holde kjeft eller burde jeg få svigersøsteren min til å fortelle ham alt dette? 

Anonymkode: ff8cb...044

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er umulig å gi råd her, vi vet altfor lite. Det er som å famle i blinde. Beklager. :)

Anonymkode: 05b3b...644

• Liker 4
Skrevet

Snakk med svigersøster! Tenker alle bør få vite  veldig vanskelig for deg å vite uten å si noe eller at det vil påvirke ditt forhold med familien!

Anonymkode: 1df3c...9bf

• Liker 1
Skrevet

Har hun nettopp fortalt det?

Gi det litt tid.

Hun kommer til å fortelle flere når hun er klar.

Anonymkode: 1357a...7a4

• Liker 1
Skrevet

Hvordan påvirker det dere?  

Hadde ikke hun fortalt så ville du ikke vist om det. Her burde du veie ord og tanker fornuftig. Snakk med svigersøster om det. Å bryte et løfte fordi du vil sladre til mannen din blir for tåpelig. 

Anonymkode: 81d0e...a8e

• Liker 1
Skrevet

Visst det dreier seg om overgrep så må dette tas tak i, gi henne litt mer tid, visst ikke må du ta det videre, snakk med henne først og deretter de andre og politiet 

• Liker 1
Skrevet

Det påvirker oss i den grad at vi har med disse menneskene å gjøre ofte. Det påvirker oss i viktige aspekter i livet. Ikke overgrep eller noe ulovlig. 

Jeg skal heller snakke med svigersøster og høre hva hun synes. 

Har ikke tenkt å bryte noe løfte nei, er ikke så tåpelig som noen påstår her.. 🙄

Anonymkode: ff8cb...044

Skrevet

Om det påvirker dere i viktige aspekter i livet, vil det kanskje bli «synlig» for broren din mm. om ikke så lenge ? (F.eks sykdom som viser seg eller økonomisk at noen må selge hus elns.) og ved at det blir synlig slipper du å bryte løftet ditt til svigers ? 

Eventuelt: jeg hadde nok sagt til svigersøster at; hei, det du sa, kjenner det blir stort og tungt å bære alene, kanskje det er lurt at vi infomerer min og din sin mann om dette ?

Anonymkode: 97688...218

Skrevet

Kan du ikke si i hvilken kategori hemmeligheten handler om? Eller noen hint? 

Det er dessverre litt vanskelig å svare på det når man ikke vet noe om hva det handler om.  

Anonymkode: c0919...662

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...