Gå til innhold

Hva hadde du følt om moren din på 45 år ble gravid med et ons??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så flau over henne! Utrolig skammelig. Hun er over abortgrensen og har nettopp funnet ut av graviditeten. Jeg vet ikke hvem faren er engang! Hvem finner det ut så seint? Jeg vil jo kanskje ha barn om få år selv!! 
Hun sier det kanskje blir abort likevel om hun søker, og jeg har kanskje vært en del av skylda for det. 

Anonymkode: 3b269...04d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du flau? Hva så om moren din er attraktiv nok til at menn liker henne, hva så om du er tenråing selv eller ung voksen - kan du leve med at hun kanskje velger bort et barn på grunn av dine følelser? 

• Liker 22
Skrevet

Hvorfor er det din skyld? 😒

tenker det er rimelig spesielt, hun burde jo ha kontroll på det og ihvertfall funnet det ut før....

Anonymkode: 5a50c...d08

• Liker 5
Skrevet

Fy søren så egoistisk du er! Skammelig. 

Anonymkode: 2814e...ce5

• Liker 15
Skrevet

Press på for abort, hun får det innvilget. 

Anonymkode: 124f4...e7a

• Liker 5
Skrevet

Jeg har en ung mor som ble mormor når hun var 42. Da sa jeg klart fra om at det var for seint for hennes del😂

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er så flau over henne! Utrolig skammelig. Hun er over abortgrensen og har nettopp funnet ut av graviditeten. Jeg vet ikke hvem faren er engang! Hvem finner det ut så seint? Jeg vil jo kanskje ha barn om få år selv!! 
Hun sier det kanskje blir abort likevel om hun søker, og jeg har kanskje vært en del av skylda for det. 

Anonymkode: 3b269...04d

Ærlig talt. Det er ikke skammelig. Hvis du vil ha barn om få år selv er du voksen nok til å håndtere dette. Det handler tross alt ikke om deg. 

Anonymkode: a75d6...dc8

• Liker 38
Skrevet

I dette tilfellet er abort ok. Moren bør prioritere det avkommet hun allerede har. Det er kun til din ulempe om hun føder ons-barnet.

• Liker 3
Skrevet

Hva har dette med deg og dine fremtidige barn å gjøre? Det er ikke ditt liv, ikke din livmor, ikke din avgjørelse. Jeg hadde nok ikke blitt overlykkelig selv om det hadde vært min mor, men sånt skjer, du skal få en lillesøster eller lillebror. 

Anonymkode: fbc2c...b47

• Liker 34
Skrevet
Akkurat nå, Tension skrev:

I dette tilfellet er abort ok. Moren bør prioritere det avkommet hun allerede har. Det er kun til din ulempe om hun føder ons-barnet.

Hvorfor? 😂

• Liker 15
Skrevet

Troll? Skjønner ikke hvorfor du har skylden for at hun er gravid.

Anonymkode: 72057...a4f

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor? 😂

Mindre støtte med boligkjøp, mindre arv.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er antakelig at hun tar abort hun får skylden for.

Jeg forstår TS godt. De fleste er ikke interessert i nytt søsken når de snart er voksen selv. Man får ikke samme forhold til et søsken en ikke vokser opp sammen med og som det så og si også er en generasjon alderforskjell med.

• Liker 6
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les en gang til. Hun har skylden for en mulig abort, fordi hun presser moren til det

Anonymkode: 5e30f...d9e

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke følt så mye. Jeg ville fokusert på mamma og sørget for å støtte henne. 

Du er vel perfekt TS som dømmer og oppfører deg som en drittunge. 

Anonymkode: ac99e...bd6

• Liker 14
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har dette med deg og dine fremtidige barn å gjøre? Det er ikke ditt liv, ikke din livmor, ikke din avgjørelse. Jeg hadde nok ikke blitt overlykkelig selv om det hadde vært min mor, men sånt skjer, du skal få en lillesøster eller lillebror. 

Det har åpenbart med TS og hennes fremtidige barns fremtid å gjøre. I stede for å ha en ung mormor som sikkert kan hjelpe til en god del, får de heller en sliten småbarnsmor som trenger hjelp til barnepass selv.

• Liker 3
Skrevet

Når min mor var 45 var jeg 16, hadde ikke syntes det hadde vært noe kult å bli søsken i "voksen" alder. Skjønner TS. Syns 45 er for gammelt for å bli mor igjen, er jo nesten bestemor alder når ungen starter på skolen

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, Brunello said:

Det har åpenbart med TS og hennes fremtidige barns fremtid å gjøre. I stede for å ha en ung mormor som sikkert kan hjelpe til en god del, får de heller en sliten småbarnsmor som trenger hjelp til barnepass selv.

Nettopp, i tillegg til tap av arv og eventuelt støtte til boligkjøp.

Skrevet

Hadde tenkt at det var rart fordi man i den alderen bør være i overgangsalder og ha voksne barn

Anonymkode: e2cc1...ecb

• Liker 1
Skrevet

Ts har vel ingenting å si hva moren gjør eller ikke gjør. Dere som argumenterer mot kommer med utelukkende egoistiske grunner som mindre avlastning med egne fremtidige barn, mindre arv osv. Usjarmerende.

• Liker 21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...