Gå til innhold

WHO har ansatt et av verdens eldste PR-byråer

Anbefalte innlegg

Skrevet

WHO har nå ansatt Hill+Knowlton Strategies for å sørge for at WHO's versjon av virus-fortellingen får plass i media, samt at kritiske røster skal bli kvalt. Det er samme firma som "solgte" inn Irak-krigen hos opinionen med diverse løgner.

I kontrakten mellom WHO og PR-firmaet står det blant annet:

Ved å bruke vårt proprietære globale analyseverktøy Sherlock +, vil H + K identifisere påvirkere i viktige regioner basert på deres relevans, rekkevidde og engasjement. Influencers har forskjellige styrker og tjener forskjellige formål, og vi vil klassifisere ledende stemmer på etter tre kategorier:

• Makroinfluencere - de med stort antall følgere (1M +), som kjendiser for større forsterkning av WHO-meldinger.
  • Mikroinfluencere - de med mindre, men svært engasjerte følgere. som fungerer som pålitelige rådgivere og informerte kilder.
  • Skjulte helter - de uten vesentlig følge, men som likevel former og veileder samtaler, for eksempel helseeksperter som ofte vises på nyhetsprogrammer.

Det er nå en profesjonell propagandakrig som pågår. Det er skremmende at WHO bruker et verdensomfattende PR-firma for å påvirke verden. Hvorfor holder det ikke å bare fortelle folk hva som er farlig med viruset? Eller kanskje viruset ikke er så farlige likevel? Og de derfor trenger et PR-firma?

Anonymkode: 0a2b8...ec2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper inderlig jeg misforstår og bare er veldig trøtt i dag. Skal verdens helseorganisasjon bruke bloggere for å få publisert sine meninger? 

Skrevet
3 minutter siden, altflyter skrev:

Jeg håper inderlig jeg misforstår og bare er veldig trøtt i dag. Skal verdens helseorganisasjon bruke bloggere for å få publisert sine meninger? 

Ja, de skal bruke influensere som har veldig mange følgere for å få den vanlige befolkningen til å danse etter WHO's pipe.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, de skal bruke influensere som har veldig mange følgere for å få den vanlige befolkningen til å danse etter WHO's pipe.

Kan du vise til kilde på hvor du har dette fra eller skal vi bare tro på det du skriver?

Skal sies at resett, document, breitbart og Fox & Friends ikke er å anse som pålitelige kilder.

Anonymkode: cd5cc...0ea

• Opprett ny...