AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #1 Skrevet 26. august 2020 Det blir ikke slutt mellom oss, og vi møtes på lovlig vis med karantene og alt. Vi møter ingen andre når vi besøker hverandre, og begge er ensomme ulver med hjemmekontor, så det er null sannsynlighet for smitte bare så den kan legges død med en gang. Men livet er kjipt for tiden med avstandsforhold som skal vare i ett år til, og vi har begge våre grunner til å bli der vi er frem til da. Er det noen som kan gi meg noe håp angående når dette vil ta slutt? Eller i det minste når vi kan leve relativt normalt igjen? Anonymkode: 2a920...143 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #2 Skrevet 26. august 2020 Wild guess: Ett års tid. Da vil trolig vaksine være på plass. Anonymkode: f43fd...a7f
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #3 Skrevet 26. august 2020 Uff, jeg føler med deg! Blir vel kanskje ikke før en vaksine kommer eller tallene på smittede går veldig mye ned i begge land fordi viruset har herjet fra seg.. kanskje våren er tidligst å håpe på? Anonymkode: e51c1...c80
Tension Skrevet 26. august 2020 #4 Skrevet 26. august 2020 Har begge hjemmekontor så er det vel bare for den ene å flytte. Avstandforhold fungerer uansett dårlig i lengden. 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #5 Skrevet 26. august 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Det blir ikke slutt mellom oss, og vi møtes på lovlig vis med karantene og alt. Vi møter ingen andre når vi besøker hverandre, og begge er ensomme ulver med hjemmekontor, så det er null sannsynlighet for smitte bare så den kan legges død med en gang. Men livet er kjipt for tiden med avstandsforhold som skal vare i ett år til, og vi har begge våre grunner til å bli der vi er frem til da. Er det noen som kan gi meg noe håp angående når dette vil ta slutt? Eller i det minste når vi kan leve relativt normalt igjen? Anonymkode: 2a920...143 Mange land med høy smitte har fått bukt med den, i hvert fall periodevis, så da kan vel svenskene også. Deler av Sverige er jo også under grensen for karantene i øyeblikket. Men man må nok regne med at det går i bølger frem til vaksinen kommer. Sverige har høyere immunitet, så det kan hjelpe dem på sikt. Anonymkode: 013d7...540
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #6 Skrevet 26. august 2020 Hvis man må til Sverige for å få seg kjæreste så er det ikke håp i havet...... Anonymkode: c685a...6a9 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #7 Skrevet 26. august 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man må til Sverige for å få seg kjæreste så er det ikke håp i havet...... Anonymkode: c685a...6a9 Hvorfor det? Jeg har vært i to langvarige forhold med norske menn tidligere, og har også hatt noen kortvarige dates/flørter i mine singelperioder. Ga opp det hele, da samtlige menn behandlet meg som dritt, var utro, forlangte at jeg gjorde alt i huset og var late. Nå er jeg sammen med en finsk mann, og dæven for en forskjell! Denne mannen er trofast, ærlig, bærer meg på gullstol, bidrar i huset på lik linje med meg og respekterer meg. Det er ikke slik at utenlandske menn alltid er et dårligere valg. Man kan heller ikke styre hvem man faller for - hvis man treffer en svensk mann på et kjøpesenter i Norge, på jobbmøte osv, og blir stormende forelsket, skal man la være å bli sammen med denne mannen fordi han ikke er norsk? Anonymkode: 8f58d...87e 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #8 Skrevet 26. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Uff, jeg føler med deg! Blir vel kanskje ikke før en vaksine kommer eller tallene på smittede går veldig mye ned i begge land fordi viruset har herjet fra seg.. kanskje våren er tidligst å håpe på? Anonymkode: e51c1...c80 Takk for omtanken! Ja, prøver å tenke at det ikke er lenge til våren iallefall... Anonymkode: 2a920...143
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #9 Skrevet 26. august 2020 6 timer siden, Tension skrev: Har begge hjemmekontor så er det vel bare for den ene å flytte. Avstandforhold fungerer uansett dårlig i lengden. Som jeg skrev så har vi begge våre grunner til å bli der vi er. Nei, avstandsforhold fungerer ikke uansett dårlig i lengden for oss, vi har fått det til i 1,5 år og får det nok til i ett år til. Neste gang du svarer på en tråd kan du gjerne ha litt tillit til at det som står i HI er korrekt Anonymkode: 2a920...143
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #10 Skrevet 26. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange land med høy smitte har fått bukt med den, i hvert fall periodevis, så da kan vel svenskene også. Deler av Sverige er jo også under grensen for karantene i øyeblikket. Men man må nok regne med at det går i bølger frem til vaksinen kommer. Sverige har høyere immunitet, så det kan hjelpe dem på sikt. Anonymkode: 013d7...540 Ja, det er jo et håp! Tusen takk for det 😊 Anonymkode: 2a920...143
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #11 Skrevet 26. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis man må til Sverige for å få seg kjæreste så er det ikke håp i havet...... Anonymkode: c685a...6a9 Måtte ikke til Sverige, kjæresten min jobbet i Norge. Men for din del høres det ut som det kanskje kunne vært fint å dra ut og reise (etter korona) for å utvide perspektivet noen hakk..? Anonymkode: 2a920...143
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #12 Skrevet 26. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Jeg har vært i to langvarige forhold med norske menn tidligere, og har også hatt noen kortvarige dates/flørter i mine singelperioder. Ga opp det hele, da samtlige menn behandlet meg som dritt, var utro, forlangte at jeg gjorde alt i huset og var late. Nå er jeg sammen med en finsk mann, og dæven for en forskjell! Denne mannen er trofast, ærlig, bærer meg på gullstol, bidrar i huset på lik linje med meg og respekterer meg. Det er ikke slik at utenlandske menn alltid er et dårligere valg. Man kan heller ikke styre hvem man faller for - hvis man treffer en svensk mann på et kjøpesenter i Norge, på jobbmøte osv, og blir stormende forelsket, skal man la være å bli sammen med denne mannen fordi han ikke er norsk? Anonymkode: 8f58d...87e Jeg har nøyaktig samme erfaring, og er helt enig med deg! TS Anonymkode: 2a920...143
Anbefalte innlegg