AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #1 Skrevet 25. august 2020 Alt rundt meg føles så annerledes.og spesielt steder og ting, atmosfæren og stemningen i huset og steder jeg ellers har oppholdt meg. Satt i bilen min her om dagen og synes det var rart at det var samme bilen som jeg har hatt i 5 år. Føler i tillegg en stor tristhet og er veldig trøtt, tiltaksløs og sliten for tiden, og litt utenfor kroppen følelse. Tenker at årsaken er at det er mulig jeg har kommet inn i en depresjon, men rart med det at alt føles så annerledes. Noen flere som har det slik for tiden? Anonymkode: e12da...f7a
Silva Pluvialis Skrevet 25. august 2020 #2 Skrevet 25. august 2020 Mener du en slags fremmedfølelse? Det kan være en tilstand av derealisering.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #3 Skrevet 26. august 2020 4 minutter siden, Uatskillelig skrev: Mener du en slags fremmedfølelse? Det kan være en tilstand av derealisering. Kan vel kalle det en slags fremmedfølelse ja, men da spesielt for stemninger rundt meg, følelsen av å være utenfor kroppen er ikke like sterk. Må legge til at jeg alltid har vært var på stemninger i rom og på steder, men ikke slik som nå at alt føles annerledes. Skal lese mer om derealisering, takk for tipset. Har gått igjennom en lang og vanskelig periode med mye stress, så kan jo ligge noe der. Anonymkode: e12da...f7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå