Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du vært fornøyd hvis du hadde fått 170 000 kr på aksjer? Er det mye eller lite spesielt når du vet at du kunne ha fått    300 000 + hvis du hadde kjøpt mer shares? 

Hvorfor/hvorfor ikke? 

Anonymkode: 277b0...c2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg investert 5 milliarder og fått 170 000 i avkastning på 2 måneder hadde jeg vært forbanna.

Hadde jeg investert 100 000 og fått 170 000 i avkastning på 2 måneder hadde jeg feiret det som en seier.

Anonymkode: e605d...7c4

• Liker 2
Skrevet

Det må man vel være fornøyd med? Mine har gått opp ca det siste vel 2 mnd. Såre fornøyd jeg iallefall.

Man kan alltid være etterpåklok. Hadde jeg kjøpt mer, akkurat da, så hadde jeg gått opp så mye mer. Da får man bare ta med seg det som lærdom, til neste gang man skal være forhåndsklok. Det er jo også litt risky å kjøpe aksjer når landet og verden får en pandemi i fleisen.

Anonymkode: 8c123...b75

Skrevet

Hadde jeg vært synsk skulle jeg satset alle sparepengene mine, kroppen min samt mormors villa på Heseblesen i løp 3 på Bjerke.

• Liker 1
Skrevet

Tar man bort gebyrer til aksjeforvalter og skatt på avkastning så blir det fort mye mindre

Anonymkode: 5d55e...ca3

Skrevet

Det er % som gjelder.

Anonymkode: cdfd6...5fb

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg investert 5 milliarder og fått 170 000 i avkastning på 2 måneder hadde jeg vært forbanna.

Hadde jeg investert 100 000 og fått 170 000 i avkastning på 2 måneder hadde jeg feiret det som en seier.

Anonymkode: e605d...7c4

Det er faktisk en bra måte å tenke på det!

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må man vel være fornøyd med? Mine har gått opp ca det siste vel 2 mnd. Såre fornøyd jeg iallefall.

Man kan alltid være etterpåklok. Hadde jeg kjøpt mer, akkurat da, så hadde jeg gått opp så mye mer. Da får man bare ta med seg det som lærdom, til neste gang man skal være forhåndsklok. Det er jo også litt risky å kjøpe aksjer når landet og verden får en pandemi i fleisen.

Anonymkode: 8c123...b75

Jeg hadde ikke per penger å sette inn, så jeg kunne ha fått mer.. 

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk en bra måte å tenke på det!

Jeg hadde ikke per penger å sette inn, så jeg kunne ha fått mer.. 

Hvis du ikke hadde mer penger å sette inn er det vel i alle fall ikke noe å være skuffet over? 🤷🏻‍♀️ 

Anonymkode: df686...2d4

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tar man bort gebyrer til aksjeforvalter og skatt på avkastning så blir det fort mye mindre

Anonymkode: 5d55e...ca3

Det er enkeltaksje så blir nokk ca 31% skatt dersom jeg tar ut. Men jeg har ikke tenkt til å gjøre det enda. Skal bruke pengene på å kjøpe og selge andre aksjer for å øke kontoen. Målet minst 3 millioner før jeg fyller 30 (er 23 nå) 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er % som gjelder.

Anonymkode: cdfd6...5fb

Det var over 250%. Jeg solgte og kjøpte igjen da. Vet ikke hvor bra den gjør det nå, men det er ca. 50 % så langt 

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke hadde mer penger å sette inn er det vel i alle fall ikke noe å være skuffet over? 🤷🏻‍♀️ 

Anonymkode: df686...2d4

Du har rett, men jeg er kanksje mer skuffet over at jeg solgte for tidlig og måtte kjøpe meg inn igjen, som gjorde at jeg kunne kjøpe mindre shares.

Skrevet
13 timer siden, Knirke skrev:

Hadde jeg vært synsk skulle jeg satset alle sparepengene mine, kroppen min samt mormors villa på Heseblesen i løp 3 på Bjerke.

Nr 6 Brenne Berna vinner det løpet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...