Gå til innhold

Tape-BH

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har kjøpt et korsett som av en eller annen grunn er litt stor i cupen (hadde allerede gått ned 1 str fra vanlig - og trodde den skulle være slik..)..

Jeg trenger derfor slik "tape-BH" inni korsettet, slik at bysten (det lille som er igjen etter et par runder med amming..) løftes og fyller cupen på korsettet litt bedre (for å få riktig fasong på toppen til brudekjolen).

Noen som vet hvor jeg kan få tak i det - og hva det koster?

Videoannonse
Annonse
Gjest vackraflickan i.i.
Skrevet

Prøv Det lille under på paleet. Aner ikke hva det koster, men mener jeg så de hadde det sist jeg var der. God service der.

Skrevet

tror jeg ville tatt turen til la lina i ullevålsveien :)

Gjest hc i.i
Skrevet

kunne det vært bedre for deg å kjøpe silikon innlegg, enn denne tapen?

det kan høres sånn ut:)

tipper du får både tape og innlegg i de fleste undertøysbutikker!

Kan absolutt anbefale La Lina i Ullevålsveien (nr.10)!

Men vær forberedt på at du kommer ut igjen med nytt undertøy, det gjorde jeg når jeg var der for å få hjelp til korsettet mitt som det også var noe rart med...

Gikk fra en 95E til 80FF!! har aldri hatt så fine pupper før jeg :sjenert:

Skrevet

Kanskje det er silikon jeg trenger ja.. Mulig det. Hvordan ligger det i cup'en da? Jeg er virkelig ute og kjøre her nå.. Får nok gå innom en undertøysforretning og sjekke. Ingen som har peilig på hva sånt koster? (altså tape-BH eller silikoninnlegg)... Så slipper jeg å skjule sjokket ovenfor ekspeditøren hvis det koster mange hundre - liksom...

Skrevet

tape-bh kostet mellom 100-150 for 2 eller 3 sett et sted her i Trøndelag i allefall.

(forøvrig var det den største dritten jeg noengang jar prøvd, men det er en annen sak) ;)

Skrevet

Jeg er så glad for all hjelp jeg får her på forumet!! Dere er helt fantastiske til å hjelpe!!! :danse: :bukke:

Jeg iler avgårde og kjøper silikoninnlegg på Lindex. Tusen takk!!

Takk til deg som anbefalte meg strømpebånd på KappAhl på forumet igår også. Det er i hus.. (vet det er en annen tråd, men satser på at flere er som meg - leser det som kommer av meldinger....?)

Glede-grøsss..... Oahhh Det er bryllup til lørdag!!!! :hjerter_rundt::vinke:

Skrevet

silikonet på lindex er det bare en sånn tynn "gelesak".. er i,allefall det eneste jeg har funnet der... fungerer fint det og da..

men bare lurte om om de hadde flere typer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...