Gå til innhold

Realitykjendis anmeldt for ruskjøring uten førerkort: Nektet å stoppe for politiet i tyvlånt luksusbil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er dette? Noen som vet? Realitykjendis anmeldt for ruskjøring uten førerkort: Nektet å stoppe for politiet i tyvlånt luksusbil!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vel fort være petter northug :ler:

• Liker 1
Skrevet

Var med i 71 grader nord kjendis i fjor. Var i “barnet” til Jon A 

• Liker 9
Skrevet

Sier bare ex on the Beach, vet ikke om det er lov å navngi hvem det er. 

• Liker 4
Skrevet

Var nettopp i Dubai.. 🙃

• Liker 7
Skrevet
44 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

Kan vel fort være petter northug :ler:

Nope, ei dme som liker å kalle andre damer bitch 🙈

• Liker 2
Skrevet

En glamourdame som Petter kjenner kanskje? Håper ihvertfall hun behandler hunden sin bra, håper den har gode folk rundt seg når hun er på fest 'hele tiden'

Skrevet

Melina🙈 Unnskyld at jeg sier det men jeg synes hun virker så fjollete, fjasete og merkelig.

Hun klarer ikke å prate normalt og fniser og fjaser. Hun fremstår som helt blåst. 

• Liker 5
Skrevet

Hvordan vet dere dette ut ifra avisen?

Skrevet

Så Mads Hansen la ut noe om dette på instagram. Jeg skal ikke garantere det var et hint, men i motsatt fall er det merkelig av han å legge ut det han skrev da det legger opp til spekulasjoner om person. 

Skrevet

Jaja, la oss bare tilgi henne først som sist 🙈

Det er sikkert ikke lett å komme fra reality-TV og tilbake til den virkelige verden. 

• Liker 10
Skrevet
8 timer siden, Sacramone skrev:

Jaja, la oss bare tilgi henne først som sist 🙈

Det er sikkert ikke lett å komme fra reality-TV og tilbake til den virkelige verden. 

Ja, Hun er jo bare ei ung go'jente som har tatt noen dårlige valg etter endt realitykarriere.. 😂

• Liker 11
Skrevet
10 timer siden, Kinder skrev:

Så Mads Hansen la ut noe om dette på instagram. Jeg skal ikke garantere det var et hint, men i motsatt fall er det merkelig av han å legge ut det han skrev da det legger opp til spekulasjoner om person. 

Den tok jeg kjapt for å si det sånn 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...