AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #1 Skrevet 25. august 2020 Hei, er sulten og lite kreativ i kveld og trenger mat. Det jeg har hjemme er: Litt agurk, mais, hjertesalat, rømme, soyasaus, ris, bønner, en boks tunfisk. Har tacosalsa og spagetti også. Tips til hva jeg kan spise Anonymkode: 9eed8...1b4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #2 Skrevet 25. august 2020 Tacosalat med bønner Anonymkode: d410f...6ed
Frøkensina Skrevet 25. august 2020 #3 Skrevet 25. august 2020 Tacosalat med bønner og tunfisk? Jeg vet ikke om tunfisk er godt til tacosaus for jeg har ikke smakt det.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #5 Skrevet 25. august 2020 Tunfisksalat. Kok ris, legg den på en tallerken, legg tunfisk og grønnsakene du hat (pluss bønner om det forrige ikke er nok) oppå. Bland rømmen med noen dråper soyasaus, salt og pepper, og fordel den over maten. Anonymkode: 36ea0...d85
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #6 Skrevet 25. august 2020 7 minutter siden, Regning1 skrev: Må bønnene stekes først? Sånn på boks Nei, bare skyll dem under rennende vann. Anonymkode: 36ea0...d85
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #7 Skrevet 25. august 2020 Har du ett egg også? Da kan du koke pasta. Skyll noe bønner, mais og kutt litt agurk. Kok pasta og visp opp 1 egg med salt og pepper. Røres inn varm nykokt pasta (ikke skyll pastaen med kaldt vann, kun hell av kokevannet) og legg oppå mais, bønner og agurk, og en liten klatt med rømme. Spises straks. Varmen på pastaen vil gjøre at pastaen får en slags saus av egget. Anonymkode: d216e...219
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå