Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vert sammen snart 1 år. Avstandsforhold, jeg har selv ikke fb men han har å han er ofte på fb. Ingenting inne på profilen hans tilsier ar han er en opptatt mann, han har heller ingen bilder av meg eller oss sammen. Han har et par bilder fra en syden tur for et par år siden med han en kompis å et par ukjente unge damer de traff på bar eller noe, men som sagt ingen av meg eller oss. I vår gjorde han et tillitsbrudd mot meg noe som gjør meg ekstra usikker, så derfor jeg reagerer. Føler han vil gjemme meg. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 0fbac...298

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si til han at du gjerne vil at dere tar noen bilder sammen som han kan legge ut?

• Liker 4
Skrevet

Blir ikke det litt for invaderende å si når jeg ikke engang har fb selv?

• Liker 4
Skrevet

Spør om han ønsker å ta det offisielt på facebook, og at det kan hjelpe deg å føle deg tryggere. Men synes du burde selvsagt ikke tenke over det.

Anonymkode: 41074...294

• Liker 3
Skrevet

Har du spurt hvorfor det er slik? Kanskje han tror at du ikke vil nevnes da du ikke er på FB selv? Kanskje du får svaret på det hele og det ikke er noe å tenke på? Uansett så må du snakke med han om det for å finne ut av tingene og så finne løsning på det.

KOMMUNIKASJO)N!

Lykke til 

• Liker 3
Skrevet

Jeg har vært der. Spurte mange ganger om å legge ut om oss. Var på ferie hvor jeg tagget han, men han slettet. Ja han var utro og holdt meg hemmelig for alle.

Anonymkode: 6dee0...aff

• Liker 9
Skrevet

Jeg er gift, og har ingen bilder av meg og min mann sammen på Facebook...

Anonymkode: 02dd7...fac

• Liker 29
Skrevet

Jeg og min samboer har ingen sivilstatus oppført på Facebook. Jeg skjønner ikke at det skulle være nødvendig.

Anonymkode: 250f9...3d8

• Liker 25
Skrevet

Vi har vært sambo i 6 år og ingen av oss føler trang til å opplyse om vi er single eller ikke. Skjønner ikke nødvendigheten jeg heller. Liker heller ikke bilder på fb. Hva jeg gjør i livet mitt har jeg ingen opplysningsplikt overfor andre...

Anonymkode: 2b5fb...4cd

• Liker 14
Skrevet

Men står han som singel?

Anonymkode: 41248...124

Skrevet

Det er ganske vanlig at en eller begge partnere ikke vil ha forhold på Facebook. Enten fordi det er en privatsak eller fordi de ikke er helt sikker på forholdet. 

Anonymkode: 7c582...74f

• Liker 2
Skrevet

Ingen av de jeg kjenner som er gift eller samboere står oppført som det, de ser ikke behovet. De har sine egne profiler og legger ikke ut noe om partner eller barn. De som kjenner de godt vet status uansett og de føler ikke behov for å skrive om privatlivet sånn generelt.

Anonymkode: f0846...422

• Liker 8
Skrevet

PS, de føler seg som egne individer og ikke som en del av partnerskap på Facebook. Det er jo helt naturlig.

Anonymkode: f0846...422

• Liker 4
Skrevet

Vi snakket om temaet utroskap hvor jeg fortalte hva jeg anser som utroskap. Nevnte også for han at tidligere ekser jeg har hatt ikke har hatt bilder av verken meg oss eller har hatt status på at de har vært opptatt å felles for dem alle var at de var utro så det sang etter dem, la til damer de møtte på byen/fest osv. «Alle» Sier at «ja men det er jo bare fb ikke noe å bry seg om» For meg som sitter på disse dårlige erfaringene er det en big deal. Flere av venninnene mine har opplevd samme dritten. Ts

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men står han som singel?

Står ingen status i det hele tatt, den er skjult.

Skrevet

Personlig hadde jeg ikke brydd meg. Jeg og samboern har bodd sammen i 12 år og og ingen av oss har noen sivilstatus på facebook, ingen av oss legger ut noe særlig bilder av hverandre heller. 

Men hvis dette er veldig viktig for deg kan du opprette en egen profil og legge ut bilder av dere og tagge han. Du kan også legge han til som kjæreste. 

Anonymkode: 504d6...fa5

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men står han som singel?

Hvis det ikke står noe, fremstår man som singel. 

Jeg ville ant ugler i mosen. Enten vil han holder andre muligheter åpne, eller så anser han ikke forholdet deres som noe seriøst/varig (selv om du sier 1 år).

• Liker 8
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Personlig hadde jeg ikke brydd meg. Jeg og samboern har bodd sammen i 12 år og og ingen av oss har noen sivilstatus på facebook, ingen av oss legger ut noe særlig bilder av hverandre heller. 

Men hvis dette er veldig viktig for deg kan du opprette en egen profil og legge ut bilder av dere og tagge han. Du kan også legge han til som kjæreste. 

Anonymkode: 504d6...fa5

Har tenkt på det å opprette en fb men er igjen da «redd» for at han da skjønner at jeg lager meg en konto for å ha «kontroll» over han. Han har merkelig nok godtatt venneforespørsel av et par av kompisene mine men ikke av en venninne av meg som har sendt forespørsel, kanskje fordi han vet at venninner «sladrer» mer enn hva menn gjør🤷🏻‍♀️ Ts

Skrevet

2 venner av meg var gift, og ingen av de hadde det på fb. De trodde alt var fryd og gammen og sier som mange andre her "det er da ikke nødvendig å ha det på facebook". Begge mennene deres var utro og ville fremstå som single

Rødt flagg å skjule forhold, mens man deler andre ting

Anonymkode: 363fe...01a

• Liker 13
Skrevet

Eksen min som jeg bodde med i 8 år ville ikke ha det på fb fordi "det er ikke nødvendig å annonsere det for andre, er jo bare fb". Han var utro. 

Spør kjæresten din om han kan endre sivilstatus, gjør han det er det jo bare fryd og gammen, kommer han med masse tåpelige unnskyldninger ville jeg vært ekstra obs.. Uansett hvor mye "det er bare fb" osv, så ville de fleste som ikke har noe å skjule gjort det for å trygge kjæresten sin. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...