Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange ganger hadde dere sex under de fertile dagene? Testet dere EL? 

Anonymkode: 98d3c...475

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testet ikke for el. Hadde sex to ganger rundt eggløsning, noen dager før og noen dager etter. 

Anonymkode: db45a...47c

Skrevet

Har tre barn som kom på første forsøk, og ett som kom pga kondomglipp🤪 Testet ikke EL, men kjenner eggløsningen godt på kroppen, og hadde sex ca annenhver dag rundt der. 

Anonymkode: c9226...7ac

Skrevet

Vi ble enig om at fra spiralen var ute, skulle vi ha sex minimum annenhverdag den første måneden, og begynne med el-testingmåned 2. 

Utfra terminfastsettelse ble jeg gravid fire dager etter uttak :)

Anonymkode: 75040...13f

Skrevet

Gravid to ganger på første forsøk. Ikke testet, og sex 1 og 2 ganger ved de respektive eggløsningene 

Anonymkode: 0182b...852

Skrevet

Testet etter EL og hadde sex de 2-3 siste dagene før EL og på EL-dagen. Mener jeg. Når vi skjønte at EL nærmet seg hadde vi sex til EL-testen var positiv, begge graviditeten. 

Anonymkode: 66af7...932

Skrevet

Vet ikke ekstrakt når jeg hadde eggløsning, men hadde sex hver dag rundt den dagen :) gravid på første forsøk. 

Anonymkode: db64e...bf7

Skrevet

Vurderte EL utifra app. Hadde sex annenhver dag fra 1 uke før EL og et par dager etter..

Har klaffet på første prøveperiode 2 ganger.

Anonymkode: efc8c...a72

Skrevet

Husker ikke hvor mange ganger vi hadde sex, men tror det var samme dag som jeg fikk EL i det minste. Testet ikke, merker alltid når jeg får EL. Lå opp med bekkenet og føtta i været en stund etter samleie, vet ikke om det var det som gjorde susen😅 Med nr.2 ble jeg gravid på 2.forsøket, tror vi hadde sex litt før og ila EL

Anonymkode: afbe4...38a

Skrevet

Testet ikke. Hadde sex 2-3 ganger rundt eggløsning. 

Anonymkode: 2d346...6f2

Skrevet

Klaffet på første forsøk med nr. 1 og nr. 2. Aldri tatt en EL-test, men hadde sex annenhver dag fra jeg var ferdig med mensen og frem til positiv test.

Anonymkode: 433a1...786

Skrevet

Testet ikke for EL, men hadde ca-kontroll på syklusen gjennom en app. Hadde sex 3 ganger i den fertile uka, ca annenhver dag. 

Anonymkode: 63bf8...821

Skrevet

Blitt gravid på første forsøk med begge barna mine. Den første hadde vi sex ca annenhver dag fra mensen var ferdig til godt over eggløsning (testet ikke men har regelmessig syklus og regnet med eggløsning var ca 2uker før neste mens). Med nr 2 hadde vi sex en eneste gang, den dagen jeg regnet med eggløsning var (hadde også stikk i siden som jeg pleier å ha under eggløsning).

Anonymkode: 6eea7...b5c

Skrevet

Hadde sex en gang rundt eggløsningsdatoen. Men, han kom ikke inni meg, hoppet av "i svingen." Ikke planlagt.

Anonymkode: 21f9b...25d

• Liker 1
Skrevet

Testet EL, hadde sex samme dagen som positiv EL test. Vi har fått to barn på denne måten ved første forsøk 👍

Anonymkode: 9d9b0...7e2

Skrevet

Testet ikke for eggløsning, hadde sex en gang i uken. 

Skrevet

Hadde ikke hatt sex på en stund. Var hos gynekolog for å ta celleprøve og han påpeker at EL var rett rundt hjørnet (samme kveld/dagen etter). Hadde sex den kvelden. Vipps ble det baby gitt!

Anonymkode: b698d...b39

Skrevet

Første barnet var det på første forsøk, hadde tilfeldig sex gjennom måneden.

Andre barnet var det i første prøveperiode, hadde sex 3 ganger den uka eggløsning var. 

Tredje barnet hadde vi ett samleie på 2,5 mnd, ble gravide da - ante ikke når eggløsning var.

Anonymkode: 54c6e...f29

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Testet EL, hadde sex samme dagen som positiv EL test. Vi har fått to barn på denne måten ved første forsøk 👍

Anonymkode: 9d9b0...7e2

Fikk dere gutter?

Anonymkode: 86c8a...4dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...