Gå til innhold

Fortvilet etter sex med en jeg liker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde sex med han for tre måneder siden. Jeg begynte å blø, og det var blod mange plasser i sengen, på sengetøyet. Tenkte det var fordi han var ganske hardhendt. Det var selvfølgelig kjempeflaut å oppdage dette dagen etter. 
Nå har jeg hatt sex med han igjen, og jammen skjedde akkurat det samme en gang til. Utrolig usexy syns jeg, og det gikk veldig ut over opplevelsen. Virket ikke som han brydde seg så veldig, men han kommenterte det med et smil. Vi fortsatte likevel. Han fingret ganske hardt denne gang også, men det startet liksom å blø nesten med en gang. 
Syns dette er helt merkelig og veldig skammelig. Sa til han dagen etter at jeg syns det var flaut at dette nå skjedde for andre gang. Han sa han ikke tenkte på det. Jeg er i begynnelsen av 30-årene. Har hatt sex siden starten av tenårene. Har ikke  opplevd problemer med blødning i forbindelse med sex før. Dette kan da ikke være vanlig? Jeg liker denne fyren, og bare håper ikke dette skremmer han vekk. Jeg har lyst til å møte han igjen, men vil ikke oppleve dette en gang til. Så mistenker at det er den harde fingringen langt oppi som gjør det.

Føler meg så mislykka. Dette er jo ikke normalt. Og så to ganger med samme fyr. Noen oppmuntrende ord?

Anonymkode: f70fb...1f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, legg merke til hva du skriver!

Ikke ett sted står det at sexen var bra.

Han fikk deg til å blø, likevel føler du skam?

Anonymkode: 0237a...7e3

• Liker 8
Skrevet

Har han lengre penis enn du er vant til fra tidligere? Har du vært hos gynekolog etter at dette skjedde? Ingen grunn til å føle skam ihvertfall!

Anonymkode: d3008...72f

• Liker 3
Skrevet

Spørsmålet er vel om dette er deilig sex FOR DEG? 

Det er ikke normalt å fingre til man blør. Da må man ta det litt roligere. HAN må ta det roligere, skjønner han ikke det selv? 

En annen ting, er at jeg kanskje ville tatt en tur til gynekolog for å sjekke at alt var i orden.

Anonymkode: 1c3a4...f61

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet er vel om dette er deilig sex FOR DEG? 

Det er ikke normalt å fingre til man blør. Da må man ta det litt roligere. HAN må ta det roligere, skjønner han ikke det selv? 

En annen ting, er at jeg kanskje ville tatt en tur til gynekolog for å sjekke at alt var i orden.

Nå kom jeg på noe. Er ikke så veldig lenge siden forrige celleprøve. Da balte legen ganske mye. Det var visst vanskelig å nå fatt i det han skulle. Han spurte også om jeg nettopp hadde hatt mensen for jeg begynte å blø litt da også. Han sa noe om plasseringen av livmor/tapp. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har han lengre penis enn du er vant til fra tidligere? Har du vært hos gynekolog etter at dette skjedde? Ingen grunn til å føle skam ihvertfall!

Anonymkode: d3008...72f

Nei, den er ganske liten. 
Takk.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå kom jeg på noe. Er ikke så veldig lenge siden forrige celleprøve. Da balte legen ganske mye. Det var visst vanskelig å nå fatt i det han skulle. Han spurte også om jeg nettopp hadde hatt mensen for jeg begynte å blø litt da også. Han sa noe om plasseringen av livmor/tapp. 

Kan det hende at livmortappen din er slik at den er veldig lett å komme borti? Da kan det raskt begynne å blø. Det gjør i hvert fall jeg, men jeg synes det er hinsides vondt når det dultes borti den.
Ville tatt tur til legen igjen, bare for sikkerhetsskyld. 

Skrevet

Ta deg en tur til gynekologen for å sjekke om alt er greit, eventuelt gjøre litt endringer når det kommer til sexen? Om mannen er så hardhendt at han får deg til å blø så må dere finne en annen måte å ha sex på, eventuelt at han blir mildere. Jeg har aldri opplevd å begynne å blø under sex (kun en gang når tante rød meldte sin ankomst) og jeg har hatt ganske røff sex oppigjennom årene....

Anonymkode: def60...772

• Liker 3
Skrevet

Jeg blør ganske "ofte" under sex. Sambo er over gjennomsnittlig, men ikke svær, men skjer ofte med han. Har i tillegg skjedd to ganger før, begge med partnere med over gjennomsnittet.. Har snakket med lege om det, tatt celleprøve hvor jeg begynte blø med én gang osv, og fått beskjed om at jeg rett og slett er lettblødelig. Synes selv fortsatt det er ubehagelig, men sambo bryr seg jo ikke, annet enn at han nevner det når det skjer, sånn at jeg er klar over det.. Snakk med mannen du, si at du selv synes det er ekkelt/flaut, men at det bare er sånn det er når det blir for hardt. Kanskje han tar "hintet", hvis det er fingring som gjør det, må han jo bare være mer forsiktig. Stort utstyr kan man jo vanskeligere gjøre noe med.. 

Anonymkode: 9d710...f9c

Skrevet

Blødning under samleie bør sjekkes hos gynekolog. Hvis det ikke er opplagt at han er for hardhendt?

Anonymkode: f3be8...7e7

• Liker 2
Skrevet

Har du spiral? Etter jeg fikk spiral begynte jeg å småblø mye oftere under sex. Ganske irriterende i grunn. 

Anonymkode: 99900...13e

Skrevet

Men fingring... aldri skjønt greia, det er jo ikke godt en gang. 

Anonymkode: ce433...110

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men fingring... aldri skjønt greia, det er jo ikke godt en gang. 

Anonymkode: ce433...110

Eh. Det er jo helt himmelsk.

Anonymkode: eb7e6...7d8

Skrevet
På 25.8.2020 den 21.43, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sex med han for tre måneder siden. Jeg begynte å blø, og det var blod mange plasser i sengen, på sengetøyet. Tenkte det var fordi han var ganske hardhendt. Det var selvfølgelig kjempeflaut å oppdage dette dagen etter. 
Nå har jeg hatt sex med han igjen, og jammen skjedde akkurat det samme en gang til. Utrolig usexy syns jeg, og det gikk veldig ut over opplevelsen. Virket ikke som han brydde seg så veldig, men han kommenterte det med et smil. Vi fortsatte likevel. Han fingret ganske hardt denne gang også, men det startet liksom å blø nesten med en gang. 
Syns dette er helt merkelig og veldig skammelig. Sa til han dagen etter at jeg syns det var flaut at dette nå skjedde for andre gang. Han sa han ikke tenkte på det. Jeg er i begynnelsen av 30-årene. Har hatt sex siden starten av tenårene. Har ikke  opplevd problemer med blødning i forbindelse med sex før. Dette kan da ikke være vanlig? Jeg liker denne fyren, og bare håper ikke dette skremmer han vekk. Jeg har lyst til å møte han igjen, men vil ikke oppleve dette en gang til. Så mistenker at det er den harde fingringen langt oppi som gjør det.

Føler meg så mislykka. Dette er jo ikke normalt. Og så to ganger med samme fyr. Noen oppmuntrende ord?

For det første.

IKKE NOE Å SKAMME SEG FOR; HERREGUD! Blod er blod, ingen er døde. Du over dramatiserer, chill, len deg tilbake, drikk te, slapp av. Null stress liksom. Lag en spøk ut av det. Ha litt humor. 

For det andre så skal man ikke blø når man har vært seksuelt aktiv i mange år. Enten er penis for stor, men det jeg tror er at du burde ta en tur til gynekolog å si at du blør nesten med en gang under samleie og om de kan sjekke om noe er galt. Du kan aldri vite og er mange skumle sykdommer som kan utvikle seg når man er kvinne, så det å sjekke seg jevnlig er viktig!

Og til slutt, om han stikker sin vei pga blod så han ikke noe å spare på altså. Hadde jeg vært eg ville jeg til og med nevnt at du tenker bestille time til gynekolog for å sjekke om det er noe galt der nede siden du blør så raskt og det har aldri hendt før. 

Anonymkode: 0c56f...0c0

Skrevet

Kreft? Sjekkdeg 

Anonymkode: f7156...188

Skrevet

Du må gå til en gynekolog, ikke fastlegen, og be om biopsi, ikke celleprøve. Veldig viktig! Jeg hadde også blødninger uansett hvor forsiktige vi var. Hadde to normale celleprøver før jeg tok en biopsi som viste alvorlige celleforandringer og jeg måtte ha en konisering. 

Anonymkode: 5476b...d3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...