Gå til innhold

Hva hadde du gjort hvis noen kom bort til deg og sa du var stygg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du oversett de, blitt sint, slått eller slengt dritt tilbake? 

Anonymkode: 06d03...b8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

«Det skal jeg alltids overleve» å så gått. Mer energi gidder jeg ikke å gi mennesker som mangler sosiale antenner 

Anonymkode: 2b445...f75

• Liker 18
Skrevet

Ledd høyt og hjertelig og spurt hvordan det er å balansere på grensen til psykose hver eneste dag..

Anonymkode: 8198f...dbc

• Liker 14
Skrevet

Hadde spurt om han har lært det der fra The Game.

Anonymkode: a932f...c22

• Liker 13
Skrevet

Ommøblert ansiktet på personen 

Anonymkode: faf39...edd

• Liker 6
Skrevet

Jeg hadde nok sagt «bedre å være stygg og snill enn frekk og pen»😅  

Anonymkode: bd194...7f6

• Liker 15
Skrevet

Eller ledd. For det er jo latterlig.

• Liker 4
Skrevet

"Ja, det har du sannelig rett i. Godt observert."

Anonymkode: 90669...994

• Liker 12
Skrevet

Det har skjedd en gang. Og ble så satt ut at jeg ikke fikk sagt noe før fyren var vekk. Skjedde så fort. Var ung og usikker. Så ubehagelig

Anonymkode: 5f315...206

• Liker 20
Skrevet

Hadde nok blitt veldig lei meg.

• Liker 2
Skrevet

Hadde bare svart

Det har du helt rett i.

• Liker 3
Skrevet

Det kan være ganske ødeleggende.

Husker når jeg var 16 og hang på kjøpesenteret som hobby. Det var en guttegjeng der, flere av de kjente jeg igjen fra skolen. De fikk øye på meg og fulgte etter meg. Nådde meg igjen, og han ene snudde seg mot meg og sa: "åh, hun var stygg.." mens de andre begynte å le. 

Dette er lenge siden, jeg er over 30 i dag og har en grei selvtillit. Men jeg har vært veldig slem mot meg selv, på grunn av den kommentaren har jeg lenge sett på meg selv som "pretty from får, but far from pretty". Det sitter i, selv mange år etter. 

Anonymkode: b9cb5...517

• Liker 19
Skrevet

Da hadde jeg sagt «OK» og gått videre. Hva ellers skal man gjøre egentlig? Føler ikke for å synke ned på nivå med noen som oppfører seg dårlig, det kommer man sjelden godt ut av. Jeg ville sikkert blitt litt lei meg da, for at noen følte for å si noe sånt til meg!

Anonymkode: a8679...08d

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde ledd og spurt hva slags trist liv man har når man har behov for å rakke ned på andre. 

Anonymkode: f2e30...234

• Liker 2
Skrevet

Sannsynligvis ville jeg blitt så ’’tatt på sengen’’ at jeg ikke hadde rukket å klekke ut et fornuftig svar tilbake. Ofte tenker man i etterkant at man skulle ha reagert eller sagt noe, men akkurat i øyeblikket så blir man så paff at man blir stille som en østers.

• Liker 24
Skrevet

"Nei - jeg er pen".

• Liker 4
Skrevet

Da er vi to, og ønsket personen god bedring. 

Anonymkode: 89845...458

• Liker 27
Skrevet

Hadde blitt satt ut fordi jeg forventer at folk har folkeskikk og ikke sier sånn til noen.

• Liker 3
Skrevet

Ville sagt "Wow. Det var hyggelig sagt! Skjønner at det var viktig å fortelle meg. Ha en fin dag!". Helt uavhengig av om det var bekjente eller ukjente 😂 med mindre noen jeg er god venn med eller litt betatt av hadde sagt det da, da ville jeg bare blitt såret. 

Anonymkode: d2cd5...4c7

• Liker 2
Skrevet

"Jeg skal gi beskjed til foreldrene mine om at du ikke er fornøyd med sluttproduktet."

Anonymkode: 14ae0...04c

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...