Gå til innhold

Hvorfor jeg mener det er flott å skyte tigre og løver!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener det er virkelig flott at vi skyter tigre og løver! Disse dyrene ville drept oss om de hadde sjansen, så det gjør ingenting at vi dreper dem. Dessuten har de drept mange av forfedrene våre. Tenk på den siste lidelsen mange av forfedrene våre opplevde i sine siste øyeblikk da de ble drept av disse monstrene. Det å skyte disse er hevn for det! Er det noen her som er enig?

Anonymkode: 4e273...e1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du skriver dette utelukkende for å provosere. Men, skal svare deg likevel. Disse monstrene som du kaller dem er med på å lage balanse på jordkloden. Det er en grunn til at det er kritisk for planeten når dyrearter dør ut. Om du dør er det ingen andre enn de menneskene som er glad i deg som bryr seg. Vi mennesker eksisterer kun for oss selv og har liten eller ingen nytteverdi for noe annet her i livet enn enkelte andre mennesker. Hvis alle mennesker dør ut vil naturen fortsatt gå sin gang og dyrene overlever. Hvis dyrene dør så kan vi mennesker bare takke for oss for da dør vi også. Uten dyrene kan ikke vi leve, ergo så er dyreliv viktigere enn menneskeliv.

Anonymkode: 2c217...4a9

• Liker 10
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Gidder ikke å la meg provosere. Ha en fin kveld. 

Skrevet

Herregud 🤦🏻‍♀️ 

Skrevet

Kvalmt utsagn. Hvert eneste dyr her på jordkloden har en misjon og hensikt, de inngår i næringsskjeden. Ikke minst disse store kattedyrene! Så flotte dyr 😻

Anonymkode: de051...073

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener det er virkelig flott at vi skyter tigre og løver! Disse dyrene ville drept oss om de hadde sjansen, så det gjør ingenting at vi dreper dem. Dessuten har de drept mange av forfedrene våre. Tenk på den siste lidelsen mange av forfedrene våre opplevde i sine siste øyeblikk da de ble drept av disse monstrene. Det å skyte disse er hevn for det! Er det noen her som er enig?

Hæ? Du mener man skal hevne seg på en tilfeldig tiger eller løve fordi folk har blitt angrepet av disse dyrene før? Selv om det dyret man hevner seg på ikke er det samme som tidligere har gått til angrep?

Det blir som å si at man skal straffe en tysker den dag i dag fordi noen fra samme land deltok i holocaust selv om ikke den aktuelle tyskeren har levd under 2VK engang. 

Skal man straffes for noe man ikke har gjort? Skal man straffe alle nordmenn for 22.juli bare fordi han er nordmann og vi er nordmenn? Skal vi fengsles bare fordi vi er norske selv om vi ikke har noe med terrorangrepet å gjøre?

• Liker 4
Gjest theTitanic
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes videoer av hvordan det blir om man tar ut enkelte arter av næringskjeden. Du burde se dem. Alle har sin plass i naturen, og den er viselig innrettet. Det er ikke mange som blir tatt av tigre og løver, men svært mange som blir tatt av feks  giftige slanger. 

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Nå er det på tide at det blir innskrenkelser på bruk av Internett på avdelingen din.

Husk å låse døren din, lukk vinduet å ha spretterten klar. Hører at bestanden av løver og tigre her i Norge har økt grunnet Covid-19.

Anonymkode: 18c99...03d

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De tenker det samme

Anonymkode: a8dfe...8b8

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det på tide at det blir innskrenkelser på bruk av Internett på avdelingen din.

Husk å låse døren din, lukk vinduet å ha spretterten klar. Hører at bestanden av løver og tigre her i Norge har økt grunnet Covid-19.

👏

Skrevet

:kaklehone:

Skrevet

Jeg mener det er virkelig flott at vi skyter tigre og løver! Disse dyrene ville drept oss om de hadde sjansen, så det gjør ingenting at vi dreper dem.

Med den logikken burde vi drepe mennesker. Mennesker er mye verre. 

Mennesker har drept både hverandre og ufarlige dyr i tusenvis av år. 

Mennesker er til og med så dumme at de dreper seg selv. 

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du glemt å ta pillene dine?

Skrevet

Det beste hadde vært å kvitte seg med mennesker. Monstre som voldtar for eksempel. Tenk så mye penger og lidelse vi hadde spart om disse monstrene ikke eksisterer lenger.

Anonymkode: c9ce3...543

Skrevet

Som andre har skrevet før meg, vi trenger alle i naturen, alt fra den minste maur til den største elefant. For å gi et veldig forenklet eksempel, de store rovdyrene spiser mindre dyr, dyr som spiser planter. Når det blir færre dyr som spiser planter blir det mer mat til pollinatorene, som bier og humler. Pollinatorer vil vi gjerne ha, de sørger for at vi får frukt, bær og grønsaker, og biene sørger for honning, og nå for tiden forskes det på medisinsk bruk av honning. Derfor bør vi selvsagt verne om rovdyrene. og forresten så er det nok flere mennesker som blir drept av andre mennesker, enn av rovdyr.

• Liker 1
Skrevet

Jeg biter ikke på, men tigre er det flotteste naturen har skapt av levende vesener. Fantastisk flotte dyr.

Anonymkode: 80b89...f85

Skrevet

Tror ikke på deg.

Anonymkode: 4847a...3ea

Skrevet
På 26.8.2020 den 1.23, AnonymBruker skrev:

Altså, vi snakker ungdomsskolen... Det med spretterten kan nok passe.

Anonymkode: 67a53...5a7

Skrevet
På 25.8.2020 den 22.10, Catalina Culès skrev:

Gidder ikke å la meg provosere. Ha en fin kveld. 

Ha en fin kveld? Hadde heller sagt "ha en dritt kveld"

Anonymkode: 5b041...3bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...