Snooze Skrevet 25. august 2020 #1 Skrevet 25. august 2020 Jeg skal kjøpe meg seng. 180 cm bred og middels dyr prisklasse. Ønsker å få mest mulig seng for pengene, merket er ikke så viktig. Har så langt sett på Svane, Wonderland og Ikea. Hvilken seng har du vært mest fornøyd med?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #2 Skrevet 25. august 2020 Har ikke en å anbefale, men har en å fraråde. 😂 Har Brimnes fra IKEA, og gud bedre for en grusom seng. Veldig praktisk med skuffer for oppbevaring, men vi gleder oss til dagen den ramler fra hverandre så vi kan kjøpe ny med god samvittighet. Er dog veldig fornøyd med både madrassen og overmadrassen (IKEA det og), så det er selve senga som er grusom. Beveger vi oss litt for brått høres det ut som om hele greia er på vei til å kollapse selv om vi har holdt på med litt IKEA-hacking for å gjøre den mer stødig. Å legge seg om kvelden og å stå opp om morgenen er et sjansespill uten like, haha. Anonymkode: 78ff6...2f9
TrixieLeeMiller Skrevet 25. august 2020 #3 Skrevet 25. august 2020 Jeg kjøpte meg seng i vår. Jeg gikk for en seng fra Bohus. Tror det er deres eget merke (Zen Atlantic kontinental). Jeg er veldig fornøyd! Først og fremst med komforten. Men også rent estetisk, så er den lekker, men det er med sengegavlen altså. Hadde jeg kunne valgt, så ville jeg nok ha valgt med trebein, men det plaget meg heller ikke at det er «stålbein» som fulgte med. Det synes ikke. Når jeg kjøpte den (180, fast madrass + gavl) så var den på tilbud til ca. 10500,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå