Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag, etter jeg akkurat hadde vært på do, ble jeg veldig våt i trusa. Slik at jeg måtte bytte. Det var ikke urin, det luktet liksom ganske nøytralt. Kan det være at det var litt fostervann som kom? Jeg er i uke 34.

Anonymkode: 3a7ea...537

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fostervann lukter ofte litt søtlig. Kan det ha vært utflod? Den kan ofte bli ganske vannaktig på slutten 😊

Skrevet

Her svettet jeg så mye at trusene ble våte av det på slutten av svangerskapet. Området mellom bena/under magen ble en skikkelig våtsonen🤢🙈

Anonymkode: fae0d...bb5

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her svettet jeg så mye at trusene ble våte av det på slutten av svangerskapet. Området mellom bena/under magen ble en skikkelig våtsonen🤢🙈

Anonymkode: fae0d...bb5

Nei, merket at det kom liksom. Som en dam🙈🙊

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag, etter jeg akkurat hadde vært på do, ble jeg veldig våt i trusa. Slik at jeg måtte bytte. Det var ikke urin, det luktet liksom ganske nøytralt. Kan det være at det var litt fostervann som kom? Jeg er i uke 34.

Hendt med meg tidligere ble så bekymret så ringte til fødeavdeling og reiste inn på en sjekk.

Det viste seg at det bare var masse utflod og at det var helt normalt når man nærnerer seg slutten :)

Om du er bekymret så ring.. 

Anonymkode: c4c77...08f

Skrevet

Du kan eventuelt legge i et bind og se om det kommer mer? Da får du på en måte sett mengde og farge over en viss periode. 

Har hendt seg at dette har skjedd meg også. Noen ganger før jeg går på do, men har bare gått ut i fra at det bare var litt urin. Andre ganger rett etter jeg reiser meg fra do. Jeg tenker at så lenge det ikke fortsetter gjennom hele dagen eller at det har en mistenksom farge så er der nok ufarlig. 

Anonymkode: 3e22d...912

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fostervann vil fortsette å lekke, så ville hatt på bind som du kan vise til sykehuset i tilfelle de vil det 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...