AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #1 Skrevet 25. august 2020 Har vurdert å kjøpe iPad med sånn penn man kan kjøpe til. Men lurer på om den er noe god? Vil "arket" jeg skriver på på iPaden flyttes rundt av håndbaken min som hviler på skjermen? Anonymkode: 92f71...448
powerpuffen Skrevet 26. august 2020 #2 Skrevet 26. august 2020 Jeg kjøpte iPad 7 gen (den billigste) og Apple Pencil 1 gen. Til studiebruk. Det er MER enn nok! Man trenger ikke pro utgaven spør du meg. og nei, arket flyter ikke rundt 😊 men du må nok «flytte» på arket når du skriver. Anbefaler deg å søke opp videoer på YouTube før du bestemmer deg.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #3 Skrevet 26. august 2020 3 timer siden, Sprinkle skrev: Jeg kjøpte iPad 7 gen (den billigste) og Apple Pencil 1 gen. Til studiebruk. Det er MER enn nok! Man trenger ikke pro utgaven spør du meg. og nei, arket flyter ikke rundt 😊 men du må nok «flytte» på arket når du skriver. Anbefaler deg å søke opp videoer på YouTube før du bestemmer deg. Takk for svar skal sjekke YouTube! Anonymkode: 92f71...448
powerpuffen Skrevet 26. august 2020 #4 Skrevet 26. august 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar skal sjekke YouTube! Anonymkode: 92f71...448 søk opp for eksempel: how to take notes in goodnotes. goodnotes er appen jeg bruker. Notability er også en alternativ app.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå