AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #2 Skrevet 25. august 2020 Til en viss grad, men den er jo veldig karikert. Jeg kjenner meg igjen i pasienttypene, og tankene om de forskjellige pasientene. Derfor jeg sluttet som fastlege😬 Anonymkode: bedf5...53f
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #3 Skrevet 25. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til en viss grad, men den er jo veldig karikert. Jeg kjenner meg igjen i pasienttypene, og tankene om de forskjellige pasientene. Derfor jeg sluttet som fastlege😬 Anonymkode: bedf5...53f Hvorfor sluttet du? Fortell litt mer om typene og det du ikke liker. Anonymkode: 4f2c9...001
Gjest theTitanic Skrevet 27. august 2020 #5 Skrevet 27. august 2020 For å avvike litt fra temaet i tråden, og ikke er jeg noen fastlege så har heller ikke svaret på spørsmålet ditt, men : Det var en veldig bra bok. Den mest interessante kunnskapen var egentlig at selv om man lar være å gjøre valg, fordi man ikke orker å forholde seg til ting, så er det også et valg som fører videre. Derfor er jeg på KG. Det er ting jeg ikke orker å forholde meg til, og i påvente av at løsninger skal falle på plass av seg selv, eller ny livsvisdom plutselig dukker opp sånn helt ut av det blå så sitter jeg her å tenker på andre ting. Eller lettere sagt : andres ting. Alle hverdagens ting holder meg opptatt så jeg slipper å tenke på den tingen jeg faktisk burde ha tenkt på. Det var noe jeg kjente igjen i boken. Det skjedde mye enda hun egentlig ikke valgte å ta stilling til ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå