Gå til innhold

X har fått ny kone! Hjelp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er så lei meg 😭 vet jeg burde forventet det, jeg må bare tømme meg... vet ikke hvem jeg kan snakke med. Beklager evt skrivefeil og usammenhengende. Men håper noen forstår og kan komme med glupe råd og tips. 

mannen i mitt liv som jeg gift for ti År siden og separert i flere år, men tenkt at vi må prøve å finne tilbake. Men jeg har Vært usikker på han, og han på meg. Vi er veldig forskjellige, men også like, kan ikke leve med hverandre og ikke uten hverandre, men Så har vi de magiske øyeblikkene hvor alt bare forsvinner og kan snakke i timesvis. 
 I vår endret det seg, og jeg trodde at nå er vi på rett vei og kunne finne tilbake til hverandre. 
kaboom så viste det seg at han har funnet ei han skal gifte seg med 😭😭😭😭 Hun er kjempehyggelig og barna liker henne. 

han vil bare ha et vennskapsforhold til meg og godt samarbeid for barnas skyld. Det er jo bra, men hver gang vi har det fint får jeg håp igjen, men så noen ganger når vi snakker om ting jeg sliter med kommer han med å hun er sånn og sånn og er slik han skulle ønske jeg var osv men han sier vi er så forskjellige og han vil ikke sammenligne, han virker også litt forvirret, eller er det bare ønsketenkning fra min side, vi har igjen nå kunne ha samtaler vi ikke har hatt på mange år 😭 han vil fortsatt hjelpe og støtte meg når jeg er syk(kronisk syk), jeg har slitt i mange år og det har tæret på ekteskapet, jeg skjønner det. Men det er akkurat som jeg mister han igjen. Jeg er så forvirret! Alt er bare kaos. Jeg trenger råd... jeg vet jeg er håpløs ! 

Anonymkode: ebbf1...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må la han gå. Dvs, ha et godt samarbeid med barna og ha en vennskapelig tone. Vær venner, men ikke omgangsvenner. 

Jeg tror han slites med omsorg for deg og behov for å gå videre. Ikke misforstå at han er hyggelig med kjærlighet. 

Gå videre du også. Det klarer du. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok riktig! 
Takk for så enkelt svar 🌸 føler det er rett, men vanskelig å virkelig ta innover seg.

Anonymkode: ebbf1...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...