Gjest kleshengeren Skrevet 25. august 2020 #1 Skrevet 25. august 2020 Hei, min bestevenninne er gravid og jeg har tenkt til å arrangere babyshower. Jeg har tenkt å arrangere babyshower i syvende måned. Hvor tidlig er det vanlig å invitere? Skal jeg be folk holde av datoen lang vei i forveien? Håper noen har noen erfaringer å dele
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #2 Skrevet 25. august 2020 Mest vanlige er vel 4-6 uker før termin. Du kan godt begynne å invitere og fortelle andre venninner om det en god stund før 😊 Anonymkode: 3c183...d8c 1
spinnwild Skrevet 25. august 2020 #3 Skrevet 25. august 2020 Hvis mange har lang reisevei og egne barn/familier å forholde seg til, så ville jeg anbefalt å si ifra så tidlig du vet når og hvor. I vennegjengen min har vi flere logistikkproblemer når det kommer til slike ting, og vi trenger langt forvarsel (over 1mnd) for å samles. Er jo de som tar slikt mer på sparket også selvfølgelig. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #4 Skrevet 27. august 2020 Ville begynt planleggingen hvertfall 2 mnd før, da rekker man å finne en dato hvor flest mulig kan komme. Så kan man planlegge litt mer detaljert når det nærmer seg, det viktigste er at folk får satt av tid mtp reisevei og jobb. Det er vel vanligst å ha babyshower i løpet av de siste 2 mnd før termin. Må også se ut i fra formen til den gravide, det er jo litt risiko å arrangere sent også om det skulle oppstå noe. Anonymkode: 2cc06...471
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #5 Skrevet 27. august 2020 Sjekk at hun vil ha en babyshower før du gjør noe som helst!! Anonymkode: 6bac8...d91 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå