Gå til innhold

Innetider 12åringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når må deres 12åringer hjem for kvelden på skoledager? Og når legger de seg/står opp om morgen? Er de monstre å få opp på morgen? 🙈

Anonymkode: 23214...9dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

2030-2100 ish, legger seg så dem får 10t søvn før de må opp så varierer mellom 21-2200

Da er de engler😀

Endret av Loff77
  • Liker 1
Skrevet

Innetid halv ni. Noen ganger lenger om det er veldig fint vær eller annet spesielt som skjer. Prøver å være i seng til halv ti. Sovner som regel innen en halvtime. Blir vekket kl sju. Kan ta litt tid å komme seg utav senga, men som regel i ok humør.

Anonymkode: e2c59...360

Skrevet

Jeg hadde innetid kl rundt kl 2130 som 12åring (kl 2200 fra 13 års alder) Det hadde de fleste på samme klassetrinn. La meg sånn rundt kl 22 fra 1 klasse og opp gjennom hele barneskolen. Foreldrene mine prøvde å legge meg før mange ganger, alt fra kl 2000 først, så 2030, 2100 osv.. men jeg ble bare liggende å vri meg i senga uansett og sov ikke. Jeg våknet til på kveldstid som barn, og er fortatt sånn som voksen (evig B-mennske). Stod opp rundt 0730.

Skrevet

12 åringen her har innetid 21 på skoledager, må gå på rommet og ferdig på badet 22.30! Når hun sovner vet jeg ikke, men står fint opp selv når vekkerklokken ringer 06.45.

Hun styrer det med andre ord litt selv, jeg orker ikke mase «nå må du sovne» til en 12-åring (fyller 13 i desember). Hun får lære seg å ta litt ansvar selv. Det jeg krever er at hun står opp selv til alarmen, og kommer seg på skolen i god tid. Det gjør hun hver dag! Ikke en gang må hun mases på om morgenen. Å få ansvaret selv uten mas om at hun må sovne, gjør også at hun tok ansvar om morgenen. Vinn, vinn 

Anonymkode: e1e5e...ad7

• Liker 1
Skrevet

Innetid 20, går på badet 20:45. Sover innen 21:15. Står opp 6:45 uten problem.

Anonymkode: 26629...2d2

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Loff77 skrev:

2030-2100 ish, legger seg så dem får 10t søvn før de må opp så varierer mellom 21-2200

Da er de engler😀

Samme her. 10 og 12år. Begge trenger like mye søvn da funker de bra og er fornøyd. 

Anonymkode: 8b936...ba6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...