eclipse Skrevet 19. juli 2005 #1 Skrevet 19. juli 2005 Er det noen som har erfaring med Avene for fet/uren hud? Tenker da spesielt på Soapless Gel Cleanser og Tinted Anti-shine Regulating Lotion. Jeg har i utgangspunktet fet hud med noe urenheter. Allikevel blir jeg fort tørr hvis rensen er for sterk. Bruker for øyeblikket Dermal Clay Cleanser fra Dermalogica og er egentlig veldig fornøyd - jeg har bare lyst til å prøve noe nytt.
Elze Skrevet 19. juli 2005 #2 Skrevet 19. juli 2005 Den rensen var i sterkeste laget for meg i hvert fall, og jeg tåler egentlig det meste. Tinted Anti-shine Regulating Lotion - tror det var den jeg prøvde, fargen var altfor mørk for meg, men ellers var den vel helt OK. Vil egentlig heller anbefale to andre produkter fra Avene (beskrivelsene er fra www.dermoapo.no: Avéne Keratoregulating Oil Control Emulsion (Cleanance K) En talgregulerende krem som minsker forekomsten av urenheter som bl.a. tilstoppede porer og sorte prikker Avène Anti-irritating Hydrating Treatment (Clean-AC) Fuktighetsbehandling for uren hud .
eclipse Skrevet 19. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2005 Ok - takk Da tror jeg at jeg dropper jeg den rensen i alle fall og heller ser meg om etter noe annet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå