Gå til innhold

Selge hus på Fjellhamar/Hanaborg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det kommer noen hus på Fjellhamar/Hanaborg området for salgs ila de neste månedene (høst 2020)??

Anonymkode: 80765...a27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annet enn det som er på Finn? Jeg synes det alltid er hus på Fjellhamar på Finn.no

jeg bor her og får ofte opp annonser på Facebook

Anonymkode: c5e27...449

Skrevet

Lørenskogfiffen må nok bare følge med på Finn.no som andre.

Anonymkode: e5b1d...0eb

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lørenskogfiffen må nok bare følge med på Finn.no som andre.

«Lørenskogfiffen»? :fnise: 

Anonymkode: 2d355...ee2

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo det dyreste i Lørenskog da😆

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er jo det dyreste i Lørenskog da😆

Alt er dyrt i Lørenskog da. Om folk vil bo seg ihjel så vær så god. Selv flyttet jeg derfra til en koseligere by på Østlandet hvor jeg fikk en fin enebolig med stor hage, tre soverom og garasje til mindre enn hva et slitent rekkehus koster i Lørenskog 🤣

Anonymkode: dd62a...9eb

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, Fjellhamar er sikkert det dyreste på Lørenskog, men å kalle det «fiffen» blir veldig feil. 

Boligene rundt ahus sokner også til Fjellhamar skole. Og der er det fullt av kommunale boliger og slitne blokker med små boenheter, altså bor det mennesker der med under snittet økonomi. På Fjellhamar er det også veldig mange utleieleiligheter/sokkelleiligheter, og der bor det også ofte aleneforsørgere, også ofte med dårligere råd enn gjennomsnittet. 

Fjellhamar skole har omlag 50/50 etnisk norske og utenlandske elever. Nå sier jeg ikke at utenlandske elever er dårligere stilte enn etnisk norske, men det gir likevel en pekepinn på sosioøkonomi.

jeg har enebolig på Fjellhamar, men jeg vil virkelig ikke bli kalt for «fiffen». Vi flytter faktisk fra er dyrere og mer statusområdet før vi flyttet hit med møblene våre fra ikea og Jysk, og skapene våre fulle med klær fra hm og cubus.

Anonymkode: c5e27...449

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...