AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #1 Skrevet 25. august 2020 Jeg har ei frøken på 12 uker som gulper helt ekstremt. Hun har gjort det siden fødsel av, men det har heller blitt verre enn bedre. Hun er ikke glupsk, vi tar flere rapepauser under måltidet, prøver å holde henne i ro etter måltid, vi har byttet MME - men alt til ingen nytte. Noen ganger er det vanlig gulp, men de fleste ganger er det heeelt gjennomsiktig fontenegulp. Hun har mye oppstøt og, som hun sliter med å svelge ned igjen. Jeg har lurt på refluks/stille refluks, men ved forrige kontroll så sa de at når de følger kurven sin er det ikke det. Gulpingen ødelegger liksom hele dagen, og hun plages ved det. Hun får aldri sove ordentlig, for hun gulper og blir klissvåt. Når vi leker på lekematta, går det bare et par minutter før hun gulper og vi må skifte. Hun ligger og slapper av, hun gulper og vi må skifte. Altså, å skifte 7-10 ganger hver dag gjør ingenting. Men når jeg ser det tydelig plager henne synes jeg det er kjedelig. Hva mer kan jeg gjøre for å minske gulpen? Og er det flere her som har babyer som gulper helt gjennomsiktig gjennom hele dagen? Er det fordøyd melk? Finner ikke noe info om det. Anonymkode: f8a45...697
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #2 Skrevet 25. august 2020 Gi mindre melk. Anonymkode: 84a71...c82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå