AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #1 Skrevet 25. august 2020 Hei! Jeg har slitt med sopp en stund, men har ikke hatt det på lenge nå. Tror muligens problemet ligger hos kjæresten, for soppen kommer tilbake. Vi har ubeskyttet sex. Bokseren hans er helt våt (svette?) og det lukter sterkt og rart av både buksa og underbuksa hans. Han bytter bokser, men han har utslett på innsiden av lårene, som klør, forteller han. Hva kan dette være? Han har bestilt legetime, men er nesten 4 uker ventetid...Hva kan vi gjøre for å lindre det i mellomtiden? Jeg har kjøpt boksere som «puster» til han. Anonymkode: d46c5...d0a
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #2 Skrevet 25. august 2020 Har han behandlet seg for sopp samtidig med at du gjør det? Anonymkode: 9a620...822 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #3 Skrevet 25. august 2020 Ville ringt legesenteret i morgen tidlig og bedt om hastetime, høres ikke noe greit ut å gå sånn i 4 uker. Evt. tatt kontakt med Eyr eller noe. Anonymkode: 1548d...da7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #4 Skrevet 25. august 2020 Prøv med canesten å se om der hjelper. Eller gå fra boxer til truser,da gnisser ikke ballene mot lårene. Er jo vanlig problem hos menn dette.. Anonymkode: 43259...ea3
Gjest Lily_88 Skrevet 25. august 2020 #5 Skrevet 25. august 2020 Søk opp lamisil, ca.120,- for en tube. Er for fotsopp, men mannen min brukte den når han fikk utslett i skrittet. Fungerte. Eller at dere tar en Canesten-kur i lag. Drit i å dra til legen, prøv dette først; Ta en dusj og vask hele overkroppen og skrittet med asan eller dr.greve, og tørk godt. Så tar han å gnir inn problemområdet med krem, og ligg å skreve til det tørker.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #6 Skrevet 25. august 2020 Dette er vel helt vanlig "skritt sopp" eller "jock itch" som man også kaller det. Er vanlig å få dersom man trener endel, svetter osv. For behandling så kan man bruke lamisil og/eller dactacort (usikker på stavingen). Best å ha det litt luftig der nede til behandlingen er avsluttet, gå rundt i badekåpe inne f.eks dersom man kan det. Anonymkode: 96b43...4bc
Candiru Skrevet 25. august 2020 #7 Skrevet 25. august 2020 Sopp ja. Ganske vanlig for menn å få det akkurat der, klamt og varmt.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #8 Skrevet 25. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har slitt med sopp en stund, men har ikke hatt det på lenge nå. Tror muligens problemet ligger hos kjæresten, for soppen kommer tilbake. Vi har ubeskyttet sex. Bokseren hans er helt våt (svette?) og det lukter sterkt og rart av både buksa og underbuksa hans. Han bytter bokser, men han har utslett på innsiden av lårene, som klør, forteller han. Hva kan dette være? Han har bestilt legetime, men er nesten 4 uker ventetid...Hva kan vi gjøre for å lindre det i mellomtiden? Jeg har kjøpt boksere som «puster» til han. Anonymkode: d46c5...d0a Det er sopp ja. Han må få behandling! Dere begge kan ta det for å ikke smitte hverandre. Alt av undertøy, håndklær og sengetøy bør kokvaskes til behandlingen er over. Det er veldig smittsomt. Anonymkode: 9966b...962
AnonymBruker 42 Skrevet 25. august 2020 #9 Skrevet 25. august 2020 5 minutter siden, Candiru skrev: Sopp ja. Ganske vanlig for menn å få det akkurat der, klamt og varmt. Er det?
Candiru Skrevet 25. august 2020 #10 Skrevet 25. august 2020 6 minutter siden, Beeblebrox skrev: Er det? Ja.
AnonymBruker 42 Skrevet 25. august 2020 #11 Skrevet 25. august 2020 (endret) Sopp på egga og i lysken? ... Jaja... Glad jeg har sluppet unna det da edit - glemte å sittere... @Candiru Endret 25. august 2020 av Beeblebrox
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #12 Skrevet 25. august 2020 1 minutt siden, Beeblebrox skrev: Sopp på egga og i lysken? ... Jaja... Glad jeg har sluppet unna det da edit - glemte å sittere... @Candiru Kanskje utstyret ditt er for lite til at det blir varmt og klamt I undikken. Anonymkode: 63289...398
AnonymBruker 42 Skrevet 25. august 2020 #13 Skrevet 25. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje utstyret ditt er for lite til at det blir varmt og klamt I undikken. Anonymkode: 63289...398 Ja, det er mulig, og i så fall enda en grunn til å være strålende fornøyd med utstyret mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå