Gjest Dum Perignon Skrevet 19. juli 2005 #1 Skrevet 19. juli 2005 (endret) Det er et stort antall kristne i de fleste av verdens storbyer..Da må vi spørre oss selv, er dette tilfeldig? Folk over hele verden begynner nå å skjønne hva som skjer. En hellig krig - et korstog - er på gang. Den naive politikken overfor såkalte misjonærer er den største feilen ikkekristne land noensinne har gjort. Hvis vi ser langsiktig på det vil det være et flertall av kristne i Asia og Afrika innen 150 år, hvis de fortsetter å slippe inn samme antall misjonærer som de gjør årlig. Dessuten får misjonærer, særlig katolikker, VELDIG mange barn, dette er utrolig skremmende! Skal vi bare sitte å se på at verden blir ødelagt!? Man snakker om at det er bare et fåtall av kristne som tolker Bibelen feil...TØV! Dette sier man for å ikke virke rasistiske.. Faktum er at en god del av europas misjonærer kommer til Asia, Afrika og Sør-Amerika for å tvangskristne dem! De fleste er aggressive mot muslimer og en god del støtter også faktisk terror mot dem. Jeg har vært inne og kikket på norsk-kristne nettsteder, og der støtter faktisk mange emissærer terroren mot blant annet muslimene i Srebrenica. De kaller dem vantro, fundamentalister, muslimpakk og enda verre ting! De taler med to tunger, de lyver til oss nordmenn og sier at kristendom er fredens religon, men blandt andre misjonærer kommer deres sanne ansikt frem. Det er nok å vise til krigsmanualen deres, nemlig Bibelens aggressive Misjonsbefaling: Gå derfor ut og gjør alle folkeslag til mine disipler, idet dere døper dem i Faderens, Sønnens og den Hellige Ånds navn, og lærer dem å holde det jeg har befalt dere. Og se, jeg er med dere inntil verdens ende. Dette er et direkte sitat, godtfolk, ikke bare løse påstander om en religion jeg ikke kjenner. Skal vi sitte stille og godta slik religiøs imperialisme, eller skal vi sette en stopper for denne kristenterroren før det er for sent? Endret 19. juli 2005 av Dum Perignon
Gjest TomKrus Skrevet 19. juli 2005 #2 Skrevet 19. juli 2005 Og for ikke å glemme kristendommens fanebærer, Usa, som med våpen i hånd forsøker å kristne resten av verden.
Gjest Dum Perignon Skrevet 19. juli 2005 #3 Skrevet 19. juli 2005 Og for ikke å glemme kristendommens fanebærer, Usa, som med våpen i hånd forsøker å kristne resten av verden. ← Hvorfor gir George W Bush sine stadige utsagn om crusades meg omtrent samme følelsen av intellekt som Blues Brothers konstante "We're on a mission from God"?
MorningStar Skrevet 19. juli 2005 #4 Skrevet 19. juli 2005 Dette minner meg sterkt om spillet Killer 7, hvor handlingen går ut på å slåss mot en terroristgruppe som kaller seg Heaven Smile. Heaven Smile påstår at de prøver å rense verden med deres hellige tro (ja kristendom). Og fiendene i Heaven Smile er surrealistiske monstre som gliser hele tiden. Dermed navnet. "And Devil has mercy." Ahhh anbefales på PS2! www.killer7.com
Gjest KR Skrevet 19. juli 2005 #5 Skrevet 19. juli 2005 Det er et stort antall kristne i de fleste av verdens storbyer..Da må vi spørre oss selv, er dette tilfeldig? Folk over hele verden begynner nå å skjønne hva som skjer. En hellig krig - et korstog - er på gang. Den naive politikken overfor såkalte misjonærer er den største feilen ikkekristne land noensinne har gjort. Hvis vi ser langsiktig på det vil det være et flertall av kristne i Asia og Afrika innen 150 år, hvis de fortsetter å slippe inn samme antall misjonærer som de gjør årlig. Dessuten får misjonærer, særlig katolikker, VELDIG mange barn, dette er utrolig skremmende! Skal vi bare sitte å se på at verden blir ødelagt!? Man snakker om at det er bare et fåtall av kristne som tolker Bibelen feil...TØV! Dette sier man for å ikke virke rasistiske.. Faktum er at en god del av europas misjonærer kommer til Asia, Afrika og Sør-Amerika for å tvangskristne dem! De fleste er aggressive mot muslimer og en god del støtter også faktisk terror mot dem. Jeg har vært inne og kikket på norsk-kristne nettsteder, og der støtter faktisk mange emissærer terroren mot blant annet muslimene i Srebrenica. De kaller dem vantro, fundamentalister, muslimpakk og enda verre ting! De taler med to tunger, de lyver til oss nordmenn og sier at kristendom er fredens religon, men blandt andre misjonærer kommer deres sanne ansikt frem. Det er nok å vise til krigsmanualen deres, nemlig Bibelens aggressive Misjonsbefaling: Gå derfor ut og gjør alle folkeslag til mine disipler, idet dere døper dem i Faderens, Sønnens og den Hellige Ånds navn, og lærer dem å holde det jeg har befalt dere. Og se, jeg er med dere inntil verdens ende. Dette er et direkte sitat, godtfolk, ikke bare løse påstander om en religion jeg ikke kjenner. Skal vi sitte stille og godta slik religiøs imperialisme, eller skal vi sette en stopper for denne kristenterroren før det er for sent? ← Jeg ser ingen annen mulighet enn at du må være en ekstrem muslim som hater alt som er positivt. Det finnes vel ingen andre stakkarer enn disse som er så livredde for kristendommen og alt det positive den står for. Hva er du egentlig så livredd for? Og hva har du å tilby istedenfor?
Gjest TomKrus Skrevet 20. juli 2005 #6 Skrevet 20. juli 2005 Jeg ser ingen annen mulighet enn at du må være en ekstrem muslim som hater alt som er positivt. ← Eller kanskje det er en ørliten sjanse for at han ironiserer over islamtrådene her inne? Viktig å ha ha et åpent sinn og toleranse for å snappe opp slikt
Gjest Valhalla Skrevet 20. juli 2005 #7 Skrevet 20. juli 2005 Viktig å ha ha et åpent sinn og toleranse for å snappe opp slikt ← Pass på at du ikke er så åpen at hjernen faller ut.
Gjest Ananas Skrevet 20. juli 2005 #8 Skrevet 20. juli 2005 Jeg er glad for at de aller fleste religiøse er vanlige fornuftige tolerante folk. Slik jeg har sett det i alle fall. Heldigvis er det et fåtall som går rundt og er ute etter å skape strid og konflikter mot folk med en annen tro enn dem selv.
MorningStar Skrevet 20. juli 2005 #9 Skrevet 20. juli 2005 Jeg venter fortsatt på en religiøs person som faktisk har humor og sans for ironi.
Gjest Dum Perignon Skrevet 21. juli 2005 #11 Skrevet 21. juli 2005 Dum.... I love you! ← Av og til lurer jeg på om nicket mitt er uheldig valgt.
Gjest SumoBryter Skrevet 21. juli 2005 #12 Skrevet 21. juli 2005 De fleste er aggressive mot muslimer og en god del støtter også faktisk terror mot dem. ← Unnskyld meg, men det er nok litt omvendt, det er jo kristne kirker som blir bombet og drevet terror mot i land som Pakistan og andre muslimske land, det er muslimene som tror på Jihad. De kristne har gitt opp voldelige metoder som korstog dessverre. Håper de tar til vett og tar det opp igjen istedet for å leve i denne verden hvor muslimer undertrykker alle andre. .. Kanskje skal jeg bli jøde jeg har mulighet til det
Gjest Dum Perignon Skrevet 21. juli 2005 #13 Skrevet 21. juli 2005 Fint at du tar tråden på alvor, SuomiBryter. Det er ikke alle som har muligheten til å bli jøde!
Gjest Valhalla Skrevet 21. juli 2005 #14 Skrevet 21. juli 2005 (endret) Disse svenskene Per Ahlmark i DN Under 30-talet fick också andra medlöpare sin chans, hos nazisterna. Tyskarna hade behandlats så illa i Versaillesfreden; nu reser sig Tyskland äntligen. Weimar-republiken var oduglig på att bekämpa arbetslöshet; i dag visar Hitler de krafttag som behövs för att ge folket bröd, tro och framtid. Kanske inte så konstigt att det nu i vårt sekel sägs och skrivs så många dumheter om islamismen. Vissa lär sig aldrig. Många vägrar att se historiens givna paralleller när de lanserar inställsamma förklaringar till ännu en idékrets som lockas av förtryck och dödskult. ............ ISLAMISMEN ÄR en både utopisk och apokalyptisk ideologi. Den utlovar en värld styrd av Gud genom islam. Ska den uppnås måste kristna, judar och andra godta islam och ledas av den. Denna radikala tolkning av Koranen fick kraft under 1900-talet genom tänkare såsom Hasan al-Banna och Sayif Qutb. Endret 21. juli 2005 av Valhalla
Gjest SumoBryter Skrevet 21. juli 2005 #15 Skrevet 21. juli 2005 Fint at du tar tråden på alvor, SuomiBryter. Det er ikke alle som har muligheten til å bli jøde! ← Tar det slik jeg tar alt annet fra deg dum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå