AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #1 Skrevet 25. august 2020 Har du eller har du hatt noen arbeidsoppgaver som har vært så ille at hvis du måtte gjøre det igjen eller det ble en stor del av jobben så hadde du sagt opp? Anonymkode: 12514...93b
Palmetreet Skrevet 25. august 2020 #2 Skrevet 25. august 2020 (endret) Å overbevise folk til å bli med på noe de ikke vil, selv om de har sagt nei tidligere. Heldigvis gjør jeg ikke det så ofte, men det hender at jeg må gjøre det. Og det føles helt meningsløst og slemt. På utkikk etter ny jobb da jeg hater jobben min. Endret 25. august 2020 av Palmetreet 7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #3 Skrevet 25. august 2020 1 minutt siden, Palmetreet skrev: Å overbevise folk til å bli med på noe de ikke, selv om de har sagt nei tidligere. Heldigvis gjør jeg ikke det så ofte, men det hender at jeg må gjøre det. Og det føles helt meningsløst og slemt. På utkikk etter ny jobb da jeg hater jobben min. jobbet du med salg? Anonymkode: 12514...93b
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #4 Skrevet 25. august 2020 Å forholde seg til kontoret og ta kjipe avgjørelse. Har leder stilling som ofte blir mellom mann og fagperson. Anonymkode: e145b...cca
Palmetreet Skrevet 25. august 2020 #5 Skrevet 25. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: jobbet du med salg? Anonymkode: 12514...93b Jobber ikke med salg. 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #6 Skrevet 25. august 2020 Gå til søppelrommet med tomgods de dagene vi får varer og jeg jobber med en spesiell kollega. Hvis hun har kveldsvakt så spør hu om jeg kan gå med søpla, for det er trossalt jeg som har pakket opp varene og dermed laget søppelet. Og hvis hun har førstevakt så spør hun om jeg kan gå med søpla for hun har trossalt stått på jobb hele dag og er sliten i armer og ben. 🤦♀️ Anonymkode: 1f65b...369 9
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #7 Skrevet 25. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå til søppelrommet med tomgods de dagene vi får varer og jeg jobber med en spesiell kollega. Hvis hun har kveldsvakt så spør hu om jeg kan gå med søpla, for det er trossalt jeg som har pakket opp varene og dermed laget søppelet. Og hvis hun har førstevakt så spør hun om jeg kan gå med søpla for hun har trossalt stått på jobb hele dag og er sliten i armer og ben. 🤦♀️ Anonymkode: 1f65b...369 jobber du i butikk? Anonymkode: 12514...93b
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #8 Skrevet 25. august 2020 Å ta telefoner 😫 Anonymkode: 2c7de...3ad 14
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #9 Skrevet 25. august 2020 Å måtte lage middag til 10 voksne mennesker 😅 Anonymkode: b2676...a82 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #10 Skrevet 25. august 2020 Heldigvis nesten bare hatt gode opplevelser. Men - når jeg studerte så var jeg fast ringevikar for flere vikarbyrå. Stillingene var veldig varierte, alt fra skoler til byggeplasser til helsetjenesten. Det var spesielt et oppdrag jeg ikke likte. Ble satt til å være hjelpemann på en byggeplass, der 90% av arbeiderne bare snakket Polsk. Jeg hadde da TO sjefer å forholde meg til, og disse to sjefene snakket overhodet ikke med hverandre. Jeg fikk da ordre fra den ene sjefen om å gjøre noe, for så å bli avbrutt av en sint sjef nr. 2 som ville ha meg til å gjøre noe annet. Slik ble jeg slengt frem og tilbake. Når jeg omsider var ferdig med en arbeidsoppgave, og oppsøkte en av sjefene om nye oppgaver, så fikk jeg svar som "I don't know, do something - anything. I don't care". Dersom jeg sto i ro i mer enn 10 minutter, så kom en av sjefene illsint og spurte hvorfor jeg ikke jobbet? Selv om de ikke hadde noen arbeidsoppgaver. Første gangen fikk jeg en sint telefon fra min kontakt (fra vikarbyrå) som sa at de hadde fått en varsel på meg - at jeg ikke jobbet. Det endte opp med at jeg gikk rundt og plukket opp søppel et sted, for å legge det fra meg et annet sted. Og slik sirklet jeg rundt i flere timer. Fikk aldri flere klager - tvert i mot så hadde en av sjefene ringt til min arbeidsgiver / kontakt, og skrøt av at jeg hadde skjerpet meg. Dette var en entreprenør som tok på seg for mange oppdrag, hadde et voldsomt gjennomtrekk av ansatte, og hadde null organisasjon eller oversikt. Alt handlet om å slukke branner. De som jobbet der, jobbet 12 timer / 7 dager uken. Jeg var der i 1 uke før jeg ringte til min arbeidsgiver, og spurte om å få jobbe med noe annet. Anonymkode: feb81...ad0 7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #11 Skrevet 25. august 2020 - Ta vanskelige avgjørelser der utfallet blir dårlig uansett hva man gjør, "pest eller kolera". - Vanskelige personalsamtaler med advarsler. - Oppsigelser. - Krisesituasjoner, har dessverre opplevd noen og det er grusomt å stå midt opp i det. Anonymkode: ca4e6...1d7 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #12 Skrevet 25. august 2020 Å måtte trekke råtne melketenner hos små barn. Anonymkode: cd44a...bc9 10
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #13 Skrevet 25. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å måtte trekke råtne melketenner hos små barn. Anonymkode: cd44a...bc9 omsorgssvikt? Barnevernssaker? Anonymkode: 12514...93b
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #14 Skrevet 25. august 2020 Jobber som saksbehandler, og det er rutine med fredagsvafler (selvfølgelig statlig arbeidsplass). Vafler jeg uansett ikke spiser. Det rulleres på hvem som steker. Jeg hater å måtte stå å steke vafler til 30 ansatte i godt over en time. Så når dem jafser i seg vaflene jeg har stekt til dem, og gjerne utvider lunsjen til 60-70 minutt, må jeg jobbe meg igjennom lunsjen for å ta opp det tapte. Ellers så hater jeg å motta interntelefoner fra ledelsen. Dem maser om alt og ingenting, avbryter meg i min allerede haug av arbeidsoppgaver, og krever at jeg gjør ting som overhodet ikke inngår i min stillingsbeskrivelse. Anonymkode: 8284c...fd3 6
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #15 Skrevet 25. august 2020 25 minutter siden, AnonymBruker said: jobber du i butikk? Anonymkode: 12514...93b Jupp! Anonymkode: 1f65b...369
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #16 Skrevet 25. august 2020 Holde presentasjoner. Må til en viss grad gjøre det, og jeg blir aldri vant til det. Hater livet mitt like mye hver gang. Anonymkode: 48122...34c 7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #17 Skrevet 25. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: omsorgssvikt? Barnevernssaker? Anonymkode: 12514...93b Ofte helt vanlige foreldre som sier at de ikke vil tvinge barnet til tannpuss, eller som har nattammet lenge. Anonymkode: cd44a...bc9 10
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #18 Skrevet 25. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ofte helt vanlige foreldre som sier at de ikke vil tvinge barnet til tannpuss, eller som har nattammet lenge. Anonymkode: cd44a...bc9 Hvor mye dop må du gi barna, for at du skal få gjort det du skal? Anonymkode: 12514...93b
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #19 Skrevet 25. august 2020 Håndtere rusa personer Lage mat til 20+ personer som ikke sier "takk" men gir deg fingeren fordi vi er tomme for brunost så de må velge ett av de andre 20 påleggene vi tilbyr. Blir kjeftet på og truet for noe som jeg var min feil og som jeg ikke har myndighet for å gjøre noe med. Typ; "jeg har 90 anmeldelser på meg og må i rettsmøte, du må sørge for at jeg slipper fengsel ellers knuser jeg tryne ditt. Det er samfunnets feil og du jobber i samfunnet" (altså, wtf?). Skrive laaange rapporter Prate med uengasjerte sammarbeidspartnere Vaske søppelkassen Være en nyttig idiot for andre. Jeg vet at dem lyver/gjør seg til/manipulerer, men gir dem det de vil ha fordi det faktisk er legit. Er bare irriterende at dem ikke klarer å oppføre seg og tror at de slipper unna med noe. Måtte mase på voksne mennesker som ikke har ryddet rommet sitt. Det er deres rom, vil de sove i rot så la dem få lov. Vil de ha hjelp til å rydde, så hjelper jeg gjerne - men hater å mase når dem ikke vil selv. Anonymkode: fed8e...e11 6
avogtil Skrevet 25. august 2020 #20 Skrevet 25. august 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Holde presentasjoner. Må til en viss grad gjøre det, og jeg blir aldri vant til det. Hater livet mitt like mye hver gang. Anonymkode: 48122...34c Neste gang må du huske at du ruler 😀 Ingen kan være deg bedre enn du, og det du sier er viktig! 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå