AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #1 Skrevet 25. august 2020 Jeg har vært singel noen år nå, og det har blitt en del ONS. Men ved en håndfull anledninger har damen hatt mensen og spurt meg om hun kan suge meg i stedet. Jeg svarer selvsagt ja på slik, og alle bortsett fra én har latt meg sprute i munnen deres også. Dette synes jeg selvsagt er helt fantastisk, og inntrykket jeg én gang hadde om at damer ikke suger "hvem som helst" har forandret seg de siste årene. Og la meg legge til at dette er oppegående damer fra møblerte hjem, men det virker som de liker pikk veldig godt. Så jeg lurer på hvor vanlig dette er? Har jeg bare hatt flaks med damene jeg har møtt? Anonymkode: 8e7df...208 1
WhiteSwan Skrevet 25. august 2020 #2 Skrevet 25. august 2020 Har jeg aldri hørt om, håper uansett man bruker kondom ved ons. 4
Kjersti.kjersti Skrevet 25. august 2020 #3 Skrevet 25. august 2020 Noen damer suger mer en knuler 😂 og noen suger helt ikke. Du fikk jackpot 😄 en sugedame. Cocksucker 🤣🤣🤣 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #4 Skrevet 25. august 2020 Akkurat nå, Kjersti.kjersti skrev: Noen damer suger mer en knuler 😂 og noen suger helt ikke. Du fikk jackpot 😄 en sugedame. Cocksucker 🤣🤣🤣 Knuler? 😂😂😂 Anonymkode: 555c1...0ef 7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #5 Skrevet 25. august 2020 De vil ikke knulle deg, det er saken. Anonymkode: bec59...6e7 11
Kjersti.kjersti Skrevet 25. august 2020 #6 Skrevet 25. august 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Knuler? 😂😂😂 Anonymkode: 555c1...0ef 😄
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #7 Skrevet 25. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: De vil ikke knulle deg, det er saken. Anonymkode: bec59...6e7 Tusvik & Tønne snakker om det hele tiden 😅 man suger seg ut av situasjonen som en nødløsning... Anonymkode: 508f0...d11 16
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #8 Skrevet 25. august 2020 Nødløsning ja. Hadde de faktisk hatt mensen hadde de ikke vært gira på ONS. Anonymkode: 0a2be...178 19
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #9 Skrevet 25. august 2020 Ja det er vel drømmen, å bare få alt servert på et sølvfat. Anonymkode: 688c6...ffb 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #10 Skrevet 25. august 2020 De syns "lowkey" du har for liten penis å velger å suge deg siden de ikke vil få noen nytelse i silkegrotta. Ikke tenkt på det før?🤔😅 Anonymkode: fa35e...57d 9
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #11 Skrevet 25. august 2020 Merkelig. Synes det er mer intimt å suge enn å ha sex egentlig Anonymkode: e3984...fd0 13
AllahBallah Skrevet 25. august 2020 #12 Skrevet 25. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De syns "lowkey" du har for liten penis å velger å suge deg siden de ikke vil få noen nytelse i silkegrotta. Ikke tenkt på det før?🤔😅 Anonymkode: fa35e...57d Hva med å bare takke nei? 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #13 Skrevet 25. august 2020 Suger bare på ons om jeg har ombestemt meg ang knullet og vil bare bli ferdig med det og komme meg hjem, eller om jeg aldri hadde intensjon om å knulle, men trengte et sted å sove. Anonymkode: 46172...119 7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #14 Skrevet 25. august 2020 Nei, har aldri sugd på ons. Ikke som nødløsning heller, og blir ikke med noen hjem eller tar med meg noen hvis jeg har mensen. Anonymkode: 1df2e...dbf 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #15 Skrevet 25. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Suger bare på ons om jeg har ombestemt meg ang knullet og vil bare bli ferdig med det og komme meg hjem, eller om jeg aldri hadde intensjon om å knulle, men trengte et sted å sove. Anonymkode: 46172...119 Du tar en stor risiko ved å bli med fremmede hjem bare for å få et sted og sove, og på så tynt grunnlag. Du vet jo aldri hvordan de mennene vil oppføre seg etter at døren er lukket bak dere, voldtekt og andre voldsutøvelser og gudene vet hva. De tar kanskje ikke nei for et svar når du har kommet så langt som innenfor døra, da vil nok mange føle seg snytt og lurt om du plutselig sier nei til sex. Anonymkode: e05e0...343 3
keso Skrevet 25. august 2020 #16 Skrevet 25. august 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merkelig. Synes det er mer intimt å suge enn å ha sex egentlig Anonymkode: e3984...fd0 Oralt er mer intimt syns jeg også, men det er sex da 11
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #17 Skrevet 25. august 2020 Hehe, det er nok bare fordi de ombestemmer seg og vil ikke ligge med deg. Av en eller annen grunn.. for min del ville det ha handlet om at jeg fikk følelsen av at du ikke er en god sexpartner når ting begynte å fyre seg litt opp, for eks du gikk for fort frem eller på feil måte. kun sug på ons er alltid en måte å komme unna puling, ikke at man syns det er bedre enn å pule. om dette skjer deg ofte, er det noe galt med deg. Anonymkode: a49d5...384 6
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #18 Skrevet 25. august 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tar en stor risiko ved å bli med fremmede hjem bare for å få et sted og sove, og på så tynt grunnlag. Du vet jo aldri hvordan de mennene vil oppføre seg etter at døren er lukket bak dere, voldtekt og andre voldsutøvelser og gudene vet hva. De tar kanskje ikke nei for et svar når du har kommet så langt som innenfor døra, da vil nok mange føle seg snytt og lurt om du plutselig sier nei til sex. Anonymkode: e05e0...343 Man risikerer alltid å bli voldtatt og det som verre er når man blir med en fremmed hjem. Man vet det er en risiko. Uansett om du blir med noen hjem for å pule, suge, eller bare sove. Det er også en risiko når man tar taxi fra vorspiel til byen, når man er på do på et utested, på dansegulvet, når du står ute og røyker, på McD når du skal ha nattmat, på vei til nattbussen, på nattbussen, når du har gått av nattbussen, når du går fra nattbussen og hjem. Anonymkode: 46172...119 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #19 Skrevet 25. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man risikerer alltid å bli voldtatt og det som verre er når man blir med en fremmed hjem. Man vet det er en risiko. Uansett om du blir med noen hjem for å pule, suge, eller bare sove. Det er også en risiko når man tar taxi fra vorspiel til byen, når man er på do på et utested, på dansegulvet, når du står ute og røyker, på McD når du skal ha nattmat, på vei til nattbussen, på nattbussen, når du har gått av nattbussen, når du går fra nattbussen og hjem. Anonymkode: 46172...119 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tar en stor risiko ved å bli med fremmede hjem bare for å få et sted og sove, og på så tynt grunnlag. Du vet jo aldri hvordan de mennene vil oppføre seg etter at døren er lukket bak dere, voldtekt og andre voldsutøvelser og gudene vet hva. De tar kanskje ikke nei for et svar når du har kommet så langt som innenfor døra, da vil nok mange føle seg snytt og lurt om du plutselig sier nei til sex. Anonymkode: e05e0...343 Og han risikerer også å bli voldtatt og det som verre er ved å ta med noen hjem. For alt han vet er personen han tar med hjem en gærning. Anonymkode: 46172...119 2
John McClane Skrevet 25. august 2020 #20 Skrevet 25. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hehe, det er nok bare fordi de ombestemmer seg og vil ikke ligge med deg. Av en eller annen grunn.. for min del ville det ha handlet om at jeg fikk følelsen av at du ikke er en god sexpartner når ting begynte å fyre seg litt opp, for eks du gikk for fort frem eller på feil måte. kun sug på ons er alltid en måte å komme unna puling, ikke at man syns det er bedre enn å pule. om dette skjer deg ofte, er det noe galt med deg. Anonymkode: a49d5...384 Etter å ha lest mengder med tråder her inne om gutter som klager på at det er så få jenter som vil suge kuk så må jeg si jeg nesten skvatt litt av ditt svar i denne tråden😄 Her er alt snudd på hodet og det å suge (inkl svelging) beskrives som en enkel nødløsning som jenta bruker om hun angrer seg midt i en ONS!?? Angrer seg midt i en ONS? Jeg trodde man heller pleide å angre på selve ONS etter at den var gjennomført, eller forsøkt gjennomført? Men OK, dere er kommet hjem men dessverre så titter en alt for liten penis bort på deg i det han kaster trusa, eller du bare plutselig mister lysten, noe som raskt får deg til å skifte modus og en ONS blir plutselig til en SOS (sug og svelg) Kult er alt jeg har å si, dritkult! Å bli med ei dame hjem for å ONS knulle er jo digg men det skjer ikke av seg selv, det er jo forventninger fra begge sider så det må en viss mengde innsats til midt på natta, i fylla. Det er vel en viktig faktor når mange angrer seg da det ikke ble det helt store da en ikke klarte å strekke helt til. Men jeg har dessverre tilgode å oppleve denne utrolig spennende løsningen du skisserer, men jeg håper det er en trend som sprer seg raskt og som jeg vil bli kjent med i tiden fremover. Tenke seg til å få beskjed om å bare lene seg tilbake, lukke øya nyte en blowjob i stedet?! Hell yeah! Som en konge lener du deg tilbake og nyter den deilige behandlingen uten å måtte tenke på annet enn deg selv og din egen nytelse. Du kjenner det strammer seg i skinnet og det dunker i skaftet når du slipper løs og forventer å kjenne satsen sprute ut over hele deg om et lite sekund. Men da tar hun tak og kjører den godt innenfor leppene og lar deg tømme deg fullstendig i munnen hennes før hun svelger til siste dråpe er borte! Wow og sukk....! Dere jenter som tror dere utfører en nødløsning for oss menn så kan dere bare slappe av, det der er himmelsk deilig og har ikke noe med nød å gjøre i det hele tatt! Og en annen ting, dere burde snakket litt med alle disse jentene som svarer gutta som etterlyser sug og svelg. De utelukker dette fullstendig, også som nødløsning😉 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå