Gå til innhold

Om alle brukernavn ble til ekte navn over natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde du gjort om alle brukernavn på KG hadde blitt erstattet med brukernes ekte navn? Blitt nysgjerrig eller fått panikk? 🤭

Anonymkode: 8707b...2dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For egen del hadde jeg gitt faen.

Men kunne vært skøyeraktig å vite andre brukeres navn...     :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri skrevet noe galt om noen i min bekjent, og vennskapskrets. Eller familie. Så sånn sett hadde det ikke vært noen katastrofe. Jeg tror jeg ville begynt å le...sånn litt pga sensasjonen. Men ville også syns synd på noen. 

• Liker 1
Skrevet

Hadde vært litt krise da jeg har delt litt for personlige ting under AB ....litt mye under brukernavn åså kanskje? Ikke nysgjerrig egentlig. 

Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

:unsure:

Jeg veit hva du heter...     :lur:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Jeg veit hva du heter...     :lur:

?

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde fått litt panikk. Særlig for ting jeg har skrevet som anonym. Jeg har ikke vært slem, men noen av tingene jeg har skrevet der har vært litt for private til at jeg hadde likt at de skulle henge ved mitt navn. 

Anonymkode: aba9f...384

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

?

?

• Liker 1
Skrevet

Hadde håpet at ingen i min lille bygd var på KG. «Å HERRE GUUUD.. Har dere hørt at han i det gule huset nede med busstoppet går med kjoler og lakker neglene sine..??!!??»

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan stort sett stå for det jeg skriver.

Det blir jo verst for de som "alltid" skriver under anonym, ikke en gang under nic.

Skrevet

Jeg har vært her et par år nå med ulike brukernavn, og nei huff. Ville overhodet ikke blitt glad om alt jeg har delt i løpet av disse årene ble gjenstand for offentlig uthenging. Ikke fordi jeg har skrevet stygge ting, men fordi jeg har delt mye personlig om meg selv både som AB og under forskjellige brukernavn. Hadde vært kjipt om alt ble koblet til meg. 🙈

Anonymkode: bfcb3...f92

Skrevet

Fått panikk. Jeg har skrevet så sykt mye dritt og tull jeg ikke kunne stått inne for. :P 80% av det jeg har skrevet på KG er troll men noe er jo seriøst. Men så er dette forumet for det meste bygget opp av troll også. 

Anonymkode: 41328...465

• Liker 1
Skrevet

Jeg har skrevet mye teit på nett, men jeg er en nobody irl med et helt standard navn, så ingen hadde visst hvem jeg var likevel.

Anonymkode: c441c...31b

Skrevet

Jeg trodde du mente motsatt 😆 Jeg hadde da blitt til et rør med snacksprodukter, eller en kattunge. Første svarer ville blitt en verdenberømt pianist. Nummer to kunne ikke brydd seg mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...