AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #1 Skrevet 25. august 2020 Er det normalt å bruke katter som sikkerhetsnett? Altså å ta de med når jeg skal bort osv i tilfelle ting skulle bli kleint så jeg kan flytte fokuset over på de? Må sies at jeg har slitt med sosial angst så syns det er ubehagelig å være uten de. Tar de selvfølgelig ikke med på butikken og andre steder der dyr ikke er tillatt. Anonymkode: e68a5...4bc
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #2 Skrevet 25. august 2020 Normalt vil jeg ikke tro det er, mer normalt med hund sånn sett. Jeg skjønner deg veldig godt, jeg har selv en hund jeg bruker til det samme. Men vil katten synes det er ok å være med rundt? Anonymkode: 7b088...252 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #3 Skrevet 25. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Normalt vil jeg ikke tro det er, mer normalt med hund sånn sett. Jeg skjønner deg veldig godt, jeg har selv en hund jeg bruker til det samme. Men vil katten synes det er ok å være med rundt? Anonymkode: 7b088...252 Tja, har ikke så mye til sosialt liv, jeg er enten hjemme, på butikken eller på besøk hos slektninger, så det er begrenset med variasjon. Anonymkode: e68a5...4bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå