Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere, jeg, vi skal alle sammen dø. Alle her på forumet, alle som poster i skrivende stund, hver og en av dere skal dø. Hver og en dere omgir dere med, er glad i, ser på tv, alle skal de dø. Forsvinne, bli borte, gå det uvisse i møte. Jeg HATER tanke på det. Jeg klarer ikke forsone meg med at dere, jeg, og alle jeg kjenner og omgir meg med skal bli forsvinne. Jeg plages av det, og jeg henger meg opp i hvordan dødsøyeblikket vil føles. 

Anonymkode: cd45d...a83

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, blir da ikke bedre om vi skal sitte tenke på dette, vi lever her og nå så vi må gjøre det beste utav det. Kan ikke ta sorgene på forskudd for da blir det dobbelt opp.

• Liker 2
Skrevet

Jepp, ingen er udødelige her.

Anonymkode: b7092...752

Skrevet

Google "Dødsangst" da det ser ut som du tenker veldig mye på dette.

Skrevet

thank-you-captain-obvious-your-work-here

• Liker 3
Skrevet

Skjønner deg godt jeg, ts. Gjennom hele livet mitt har jeg fått sånne små mini-panikk-øyeblikk når jeg virkelig tenker på det. Hadde jeg bare kunnet blitt 200 år i det minste. Føler livet går så himla fort og plutselig er det over og ikke lenge etter det er også alle jeg noensinne kjente eller som noensinne hadde hørt om meg også borte og det vil bli som om jeg aldri hadde eksistert. Helt ubetydelig. Klarer heldigvis å la det gå en liten faen i meg til slutt og bare tenke at det skjer uansett hva jeg tenker om det så det er jo egentlig ikke noe å tenke på heller. Verdsett livet man har her og nå, Carpe Diem og alle de greiene der ;) 

Anonymkode: b4cdc...7bf

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er du?

Har du hatt det slik lenge?

Har det hendt noe i det siste som kan forklare h ordan disse tankene har oppstått?

Anonymkode: 4c6db...6f3

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner deg godt jeg, ts. Gjennom hele livet mitt har jeg fått sånne små mini-panikk-øyeblikk når jeg virkelig tenker på det. Hadde jeg bare kunnet blitt 200 år i det minste. Føler livet går så himla fort og plutselig er det over og ikke lenge etter det er også alle jeg noensinne kjente eller som noensinne hadde hørt om meg også borte og det vil bli som om jeg aldri hadde eksistert. Helt ubetydelig. Klarer heldigvis å la det gå en liten faen i meg til slutt og bare tenke at det skjer uansett hva jeg tenker om det så det er jo egentlig ikke noe å tenke på heller. Verdsett livet man har her og nå, Carpe Diem og alle de greiene der ;) 

Anonymkode: b4cdc...7bf

Takk ❤️

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du?

Har du hatt det slik lenge?

Har det hendt noe i det siste som kan forklare h ordan disse tankene har oppstått?

Anonymkode: 4c6db...6f3

Siden jeg var ungdom. Jeg er 30 nå

Skrevet

Noen som tenker på at det er derfor det er så mye uroligheter i verden? Folk påminnes stadig vekk at dem skal dø en dag.

Derfor får vi gale poltiikere som skal ta mer og mer makt, folk som krangler om ubetydelige ting, innerst inne vet vi alle at vi alle skal forsvinne en dag... Det skremmer mange

• Liker 1
Skrevet

Spoiler!

• Liker 3
Skrevet

Derfor trenger vi Jesus.

Anonymkode: 51594...023

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er OK

Du er OK

Og det er helt OK. :tommelopp:    

Anonymkode: 275da...6ed

Det er ok, ja.

Vi skal alle bare sove en dag. veldig lenge :)

• Liker 1
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som tenker på at det er derfor det er så mye uroligheter i verden? Folk påminnes stadig vekk at dem skal dø en dag.

Derfor får vi gale poltiikere som skal ta mer og mer makt, folk som krangler om ubetydelige ting, innerst inne vet vi alle at vi alle skal forsvinne en dag... Det skremmer mange

Om noe burde vel heller det gitt motsatt effekt? Vi skal alle dø likevel - hva betyr egentlig noe mens man lever? 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Memento_mori

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

Om noe burde vel heller det gitt motsatt effekt? Vi skal alle dø likevel - hva betyr egentlig noe mens man lever? 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Memento_mori

Kanskje det går begge veier? Hos noen blir dem mer apatisk, andre blir mer ''krangle for ingenting'' :)

Skrevet

Tar det heller før enn senere. Alt jeg ønsker meg er at det blir kjapt og smertefritt.

Skrevet
2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Tar det heller før enn senere. Alt jeg ønsker meg er at det blir kjapt og smertefritt.

Hvorfor det Jerry Lee? Hvorfor heller før? Jeg vil ikke at du skal dø før, heller senere ❤️

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det Jerry Lee? Hvorfor heller før? Jeg vil ikke at du skal dø før, heller senere ❤️

Kunne svart deg om du ikke var anonymbruker.  Når du er det gidder jeg ikke.   😊

Skrevet

Ja, men det er ikke nå. Livet er til å leves. Og når døden kommer er det bare en begynnelse som nødvendigvis ikke er en død i det hele tatt?

Det med døden, det er derfor en har religion og det åndelige troen.

Anonymkode: e6992...01a

Skrevet

Livet er farlig, ingen har overlevd enda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...