Aragorn ll Elessar Skrevet 25. august 2020 #1 Del Skrevet 25. august 2020 Byer i hele Norge rammes av nedleggingen. Posten Norge fortsetter omlegging av postkontor til Post i butikk. 25 postkontor vil innen utgangen av 2022 bli erstattet med flere Post i butikk, skriver Posten i en pressemelding. https://www.nettavisen.no/okonomi/posten-legger-ned-fire-av-fem-postkontor-i-norge/3424010038.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 25. august 2020 #2 Del Skrevet 25. august 2020 Selv har jeg benyttet meg av stort sett bare post i butikk, men jeg synes dette er trist for generasjonene over meg. Det er nok et riktig skifte, men om skiftet bør iverksettes så raskt er jeg derimot ikke helt sikker på.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 25. august 2020 #3 Del Skrevet 25. august 2020 For oss ble det et stort framskritt. Vi gikk fra å ha vanlig postkontor som hadde åpent 08-16 hver dag til å ha post-i-butikk som har åpent til kl. 22. Det er selvsagt noen få tjenester vi ikke får utført nå, men til all daglig bruk fungerer dette glimrende. Ville ikke byttet tilbake. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icock Skrevet 25. august 2020 #4 Del Skrevet 25. august 2020 (endret) ... Endret 16. oktober 2020 av icock 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abc123detvardet Skrevet 25. august 2020 #5 Del Skrevet 25. august 2020 Vent, finnes det virkelig postkontor enda? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guddla Skrevet 25. august 2020 #6 Del Skrevet 25. august 2020 Trodde ikke det fantes vanlige postkontor lengre jeg. Har bare post i butikk og hatt det i mange år nå. Null stress 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 25. august 2020 #7 Del Skrevet 25. august 2020 Jeg er veldig fornøyd med vår Post i butikk. Tidligere var det umulig å rekke posten etter jobb, og pakker måtte hentes på lørdager. Bedre nå, og vi får utført alle tjenestene vi trenger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icock Skrevet 25. august 2020 #8 Del Skrevet 25. august 2020 (endret) ... Endret 16. oktober 2020 av icock Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 25. august 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 25. august 2020 1 time siden, abc123detvardet skrev: Vent, finnes det virkelig postkontor enda? Ja det er et her i byen jeg bor. men det blir lagt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høna79 Skrevet 25. august 2020 #10 Del Skrevet 25. august 2020 Helt ok, får gjort det jeg trenger av posttjenester på Post i butikk, som uansett er nærmere og har lengre åpningstider. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 26. august 2020 #11 Del Skrevet 26. august 2020 (endret) På 25.8.2020 den 14.42, Aragorn ll Elessar skrev: Byer i hele Norge rammes av nedleggingen. Posten Norge fortsetter omlegging av postkontor til Post i butikk. 25 postkontor vil innen utgangen av 2022 bli erstattet med flere Post i butikk, skriver Posten i en pressemelding. https://www.nettavisen.no/okonomi/posten-legger-ned-fire-av-fem-postkontor-i-norge/3424010038.html Det virker da helt greit. Jeg har ikke besøkt et postkontor på flere år. Post i butikk fungerer perfekt, og det virker som det er langt flere av dem enn det var postkontorer. Og ikke minst mye bedre åpningstider. En bra utvikling spør du meg. Endret 26. august 2020 av jabx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrs.jammh Skrevet 27. august 2020 #12 Del Skrevet 27. august 2020 Post i butikk har fungert flott i mange år for oss nå uansett. Kan ikke huske når jeg måtte til et postkontor sist, så det blir litt det samme om de blir lagt ned eller ikke for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 27. august 2020 #13 Del Skrevet 27. august 2020 Finnes det virkelig enda vanlige postkontorer? Ja, det er vil vel alltid være reaksjonære mennesker som synes dette er forferdelig, men kan man alltid ta hensyn til dem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 27. august 2020 Forfatter #14 Del Skrevet 27. august 2020 3 minutter siden, Example skrev: Finnes det virkelig enda vanlige postkontorer? Ja det gjør det Er et her i byen jeg bor, men det blir nå lagt ned Gjør ikke meg noe at de blir lagt ned, hadde heller ikke gjort meg noe om det fremdels var vanlige postkontor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sam3 Skrevet 27. august 2020 #15 Del Skrevet 27. august 2020 Merk hva som skjer når alt er endelige privatisert. Folk her er utrolige naivt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 28. august 2020 #16 Del Skrevet 28. august 2020 9 timer siden, Sam3 skrev: Merk hva som skjer når alt er endelige privatisert. Folk her er utrolige naivt... Det er ikke all privatisering som er negativt. Jeg er langt mer kritisk til anbudsutsetting og fullt frislipp på levering, slik at en del private kan ta de lønnsomme delene, mens Posten må ta de ulønnsomme delene og ikke får samme inntekt på de lønnsomme delene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capt. Obvious Skrevet 28. august 2020 #17 Del Skrevet 28. august 2020 På 25.8.2020 den 18.11, Grønt blad skrev: Jeg er veldig fornøyd med vår Post i butikk. Tidligere var det umulig å rekke posten etter jobb, og pakker måtte hentes på lørdager. Bedre nå, og vi får utført alle tjenestene vi trenger. Enig. Bare så kjipt at de nærmeste butikker hos oss ikke har post i butikk og det heller ikke er utleveringsbokser i nærheten, så jeg må til nærmeste postkontor for å hente pakker noen ganger. Prøver mest mulig å bestille med hjemlevering (porterbuddy, helt hjem e.l.) men noen butikker tilbyr bare bruk av posten. Litt upraktisk, men får jo håpe at det blir post i butikk hvis postkontoret faktisk legges ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sam3 Skrevet 28. august 2020 #18 Del Skrevet 28. august 2020 1 hour ago, Grønt blad said: Det er ikke all privatisering som er negativt. Jeg er langt mer kritisk til anbudsutsetting og fullt frislipp på levering, slik at en del private kan ta de lønnsomme delene, mens Posten må ta de ulønnsomme delene og ikke får samme inntekt på de lønnsomme delene. Matbutikkene raner både folket og bondene. Om noen tror at det samme kommer til å skje me postkontortjenestene er dere som sagt naivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 28. august 2020 #19 Del Skrevet 28. august 2020 1 time siden, Capt. Obvious skrev: Enig. Bare så kjipt at de nærmeste butikker hos oss ikke har post i butikk og det heller ikke er utleveringsbokser i nærheten, så jeg må til nærmeste postkontor for å hente pakker noen ganger. Prøver mest mulig å bestille med hjemlevering (porterbuddy, helt hjem e.l.) men noen butikker tilbyr bare bruk av posten. Litt upraktisk, men får jo håpe at det blir post i butikk hvis postkontoret faktisk legges ned. Skjønner godt at dette er irriterende. For vår del sognet vi opprinnelig til postkontoret (som stengte 16 alle hverdager), men da det ble lagt ned, fikk vi post i butikk i stedet. Vår post i butikk ligger nærmere oss, og åpningstidene er bedre, og jeg håper det skjer for deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capt. Obvious Skrevet 28. august 2020 #20 Del Skrevet 28. august 2020 12 minutter siden, Grønt blad skrev: Skjønner godt at dette er irriterende. For vår del sognet vi opprinnelig til postkontoret (som stengte 16 alle hverdager), men da det ble lagt ned, fikk vi post i butikk i stedet. Vår post i butikk ligger nærmere oss, og åpningstidene er bedre, og jeg håper det skjer for deg også Ja, vi får se. Spørs om butikkene ser det som lønnsomt å ha post i butikk, men det blir kanskje lønnsomt hvis postkontoret legges ned. Ikke noe stort problem egentlig, men hadde bare vært kjekt å ikke måtte rekke posten innen 18 på hverdager, noe som sjelden er mulig å få til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå