spinnwild Skrevet 25. august 2020 #2 Skrevet 25. august 2020 Hva mener du? Snevrer jo inn blodårene litt, derfor mange er kalde på hendene, sikkert noen som blir numne av det... Men flate!?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #3 Skrevet 25. august 2020 43 minutter siden, spinnwild skrev: Hva mener du? Snevrer jo inn blodårene litt, derfor mange er kalde på hendene, sikkert noen som blir numne av det... Men flate!? Følelesmessig flate. Anonymkode: 0b311...401
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #4 Skrevet 25. august 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Følelesmessig flate. Anonymkode: 0b311...401 En skal høre(lese) mye.😜 Det tror jeg ligger mer i personligheten og ikke i snusen/røyken. Anonymkode: 7bdb9...abf 2
spinnwild Skrevet 25. august 2020 #5 Skrevet 25. august 2020 Så når de slutter å røyke, så får de mer følelser plutselig...? De fleste jeg kjenner er hissigpropper, så tror ikke de blir følelsesmessig flate av røykingen... Kan heller ikke si jeg har merket forskjell på følelseslivet før, under og etter røyketiden min... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå