Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjerne et tykt lag. Noen sier det hjelper mot stråling. Noen tekter for det. Hvem vet hva som er riktig.

Anonymkode: 7e4ea...d53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, for et nut case..... jeg fatter ikke at folk som er så skrudd kan gå rundt og se så normale ut!

• Liker 6
Skrevet

nei, jeg liker å få signaler til telefonen så den virker.

Anonymkode: 3f34f...866

• Liker 5
Skrevet

Å bruke aluminimumsfolie på mobilen hjelper ikke mot stråler man ikke ser og som er rundt oss hele tiden.  Det de tror er 5G tårn er egentlig Tesla tårn som skal spre free energy. 

Anonymkode: ec480...d23

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke bare slå av telefonen da? Det har samme virkning som å pakke den inn i aluminiumfolie (ingen signaler inn, ingen signaler ut) 😅

• Liker 2
Skrevet

Jeg gjør det. Pakker også inn føttene min i aluminiumsfolie. Har hørt at det blir litt som lynavleder bare for stråling 🙄

Anonymkode: a255d...ae6

Skrevet

Du skal ikke bare pakke inn hele huset ditt i aluminiumsfolie, få deg hjemmekontor, bestille mat hjem og aldri gå ut?

Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det. Pakker også inn føttene min i aluminiumsfolie. Har hørt at det blir litt som lynavleder bare for stråling 🙄

Du skal ikke tro på alt du blir fortalt, men om du blir beroliget og trygg av dette synes jeg bare du skal fortsette med det. Ikke fortell andre om det. Da blir du bare hentet av menn med hvite frakker 🙄

Endret av 911
  • Liker 1
Skrevet

Er aller best med folie hatt 🤣🤣

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, 911 skrev:

Du skal ikke tro på alt du blir fortalt, men om du blir beroliget og trygg av dette synes jeg bare du skal fortsette med det. Ikke fortell andre om det. Da blir du bare hentet i menn med hvite frakker 🙄

Takk for tips! 

😂😂

Skrevet

Nei.

Anonymkode: 4a033...8f9

Skrevet

Nei langt ifra. Det er ingen grunn til det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...