AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #1 Skrevet 25. august 2020 Jeg har i det siste opplevd at tamponger er så seig å få ut. Jeg må nesten bruke makt. Den sitter nesten fast. Dette har aldri skjedd før. Jeg har spiral og jeg er nesten redd for å dra ut hele spiralen... normalt? Anonymkode: ab077...f9e
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #2 Skrevet 25. august 2020 da bør du bruke en størrelse mindre eller prøve et annet merke. Tror ikke du trenger være redd at spiralen skal følge med. Den er ikke akkurat som en vinopptrekker som skrues inn i tampongen. Anonymkode: fc6e9...d99 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #3 Skrevet 25. august 2020 Kanskje det er fordi du drar ut tampongen ut for tidlig, eller at den er for stor? Det er vanskeligere når tampongen og skjeden er tørr. Jeg har dratt ut tamponger for tidlig noen ganger, og de kan sitte sånn fast at det henger lo igjen inni der. Det er mest med OB da, de loer som faen, har sluttet å bruke dem. Og så prøver jeg å ikke skifte før tampongen er mer eller mindre full. Anonymkode: 35eb4...330
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #4 Skrevet 25. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje det er fordi du drar ut tampongen ut for tidlig, eller at den er for stor? Det er vanskeligere når tampongen og skjeden er tørr. Jeg har dratt ut tamponger for tidlig noen ganger, og de kan sitte sånn fast at det henger lo igjen inni der. Det er mest med OB da, de loer som faen, har sluttet å bruke dem. Og så prøver jeg å ikke skifte før tampongen er mer eller mindre full. Anonymkode: 35eb4...330 Edit, meg igjen: Og hvis du har hatt samme frekvens hele tiden på tampongbytte og bare merket forskjell i det siste, så kan det kanskje være du har begynt å slite med tørrhet i skjeden? Prøve menskopp kanskje? Anonymkode: 35eb4...330
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #5 Skrevet 25. august 2020 Det kan være at tampongen er for tørr, i så fall bør du bytte til mindre størrelse. Anonymkode: 73ed4...e37 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå