AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #1 Skrevet 25. august 2020 Mannen min har hatt sex med 6-7 damer i løpet av de 4 årene vi har vært gift. Jeg tenner vanvittig på dette, og sexlivet vårt er fantastisk. Han har nå blitt spurt om han er intr i å komme hjem til en kollega å ha sex med kona hans. De tenner visst på at mannen min er leder (i bedriften) Kjenner ikke er lite stikk av sjalusi engang. Blir bare utrolig kåt og gira.. Vil ikke se bilder eller noe, men elsker å høre om når han har ligget med noen. Nå vil han gjerne at jeg skal ha sex med en mann. Noe jeg har veldig lyst til også. Hva anbefaler dere? Noen med erfaring? Er det best å finne en på nett eller f.eks en kollega / jobbkontakt? (hans jobb) Anonymkode: 396f5...8a3 2
Bamseklemmer Skrevet 25. august 2020 #2 Skrevet 25. august 2020 (endret) 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner ikke er lite stikk av sjalusi engang. Blir bare utrolig kåt og gira.. Du er en av de heldige som ikke kjenner på sjalusien, uten tvil tror jeg dere har det godt sammen🤗... har drømt om å leve som et "coulpe-par" Jeg har ikke så mye råd til deg, men stjeler gjerne litt ideer... Endret 25. august 2020 av Bamseklemmer 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #3 Skrevet 25. august 2020 Misunner dere et slikt forhold ☺️ Eksperimentell og uten sjalusi. Har ingen erfaring men ville frarådet å "bruke" folk i nære relasjoner, venner, kolleger, naboer o.l. Tror det lett kan skape problemer, men hva vet jeg som ikke har noen erfaringer på dette området? Lykke til og kos dere uansett hva dere velger. ❤️ Anonymkode: 9af99...4e0
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #4 Skrevet 25. august 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva anbefaler dere? Anbefaler å droppe det. Kjenner igjen det med å tenne på at mannen har andre, men min erfaring er at det ikke er helt samme å skulle ha det selv. Det var tennende, men det kom til et punkt hvor jeg mislikte min egen mann for å la det skje. Det var så vidt forholdet overlevde, hadde ikke gjort det igjen. Anonymkode: 54f43...e16
Skruf#2 Skrevet 25. august 2020 #5 Skrevet 25. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: . Hva anbefaler dere? Noen med erfaring? Anonymkode: 396f5...8a3 Meg ❗ 😋
Swing Skrevet 25. august 2020 #6 Skrevet 25. august 2020 Gjør akkurat det som passer for dere som par! Når det er sagt så foretrekker vi å holde oss til folk utenfor arbeid- og vennekrets. Vi tror det gir mindre komplikasjoner og lettere å avbryte hvis ting ikke funker. I tillegg er vi ikke lystne på at "alle" i vår omgangskrets skal vite slike ting om vårt forhold.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #7 Skrevet 25. august 2020 6 minutter siden, Bos43 skrev: Finn deg en på nettet, en som er gift. Da er dere, på en måte likeverdige. Man blir jo lett forelsket når man får et godt og intimt forhold. Viss begge er gifte så klarer man bedre å styre dette forholdet, enn om det et én som ikke behøver å ta hensyn til sin ektefelle. Heller motsatt. Kvinner blir mye oftere forelsket hvis mannen er gift. Anonymkode: 54f43...e16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå