Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg var hos legen min på ultralyd i går, for å finne termin og ble målt til ca 13 uker. Da sa hun at hun så en "skygge" bak baby, så jeg må inn til gynekolog fordi hun mistenker at det kan være to!! Noen som har vært gravid både med og uten tvillinger? Hadde dere andre symptomer med to i magen? Nå er det mest sannsynlig bare en her, men allikevel! Håper gyn tar kontakt snart og har time ledig fort!

Anonymkode: d61e5...47e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to i magen og har ikke hatt noen symptomer bortsett fra at jeg blir litt kvalm når jeg er sulten og veldig trøtt. De så det uten problemer på UL i uke 8 at det var to.

Anonymkode: a4cea...a1f

Skrevet

Veldig kvalm og trøtt i forholf til å være gravid med kun én.

Anonymkode: 68ed7...19c

Skrevet

Som de andre, ekstremt kvalm og trøtt, magen vokste i rekordfart. Så to fostersekker på UL i uke 5, i uke 7 var det ingen tvil. 

Anonymkode: 6562b...ab8

Skrevet

Meg over - i uke 13 ville man DEFINITIVT sett to hvis det er to, helt uavhengig av hvor erfaren man er!

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meg over - i uke 13 ville man DEFINITIVT sett to hvis det er to, helt uavhengig av hvor erfaren man er!

Jeg er slett ikke sikker på at jeg er så langt på vei som 13 uker, da det ikke stemmer med når jeg fikk positiv test. Og jeg siterer bare det legen sa, jeg aner ikke om hun har rett eller feil.

Anonymkode: d61e5...47e

Skrevet
On 8/25/2020 at 10:47 AM, AnonymBruker said:

Det var nettopp en tråd om noen som ikke så det på oul 

Anonymkode: 20e97...5e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...