AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #1 Skrevet 25. august 2020 Jeg har egentlig avvent meg selv fra otrivin. Er mye småtett, men klarer å la vær å ta det. Men om jeg blir forkjølet eller mer tett kan det bli problematisk, er da barne-otrivinen et ok\bedre alternativ å bruke i en kort periode? Anonymkode: 33354...3e9
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #2 Skrevet 26. august 2020 Ingen? Evt noen med erfaring med å slutte med otrivin, og om det for noen tok laaaaaang tid før nesa ikke var hoven lenger? Anonymkode: 33354...3e9
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #3 Skrevet 26. august 2020 Prøv å bruk Nasonex (kortisonnesepray) ett par ukers tid i steden. Eller be om å få en henvisning til ønh -der kan du få utskrevet Nasonex og noen dråper til som jeg ikke husker navnet på, er en slags kur du skal bruke over noen uker. Mannen min gikk på slik kur og ble helt fin etter årevis med Otrivin bruk. Anonymkode: 4f386...77e
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #4 Skrevet 27. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøv å bruk Nasonex (kortisonnesepray) ett par ukers tid i steden. Eller be om å få en henvisning til ønh -der kan du få utskrevet Nasonex og noen dråper til som jeg ikke husker navnet på, er en slags kur du skal bruke over noen uker. Mannen min gikk på slik kur og ble helt fin etter årevis med Otrivin bruk. Anonymkode: 4f386...77e Kortisonspray funker ikke. Prøv å finne ut hva de dråpene heter? Anonymkode: 33354...3e9
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #5 Skrevet 27. august 2020 Det sier segvel selv at etter årevis med otrivin-misbruk skal du ikke heller bruke barne-doseringa. Ville du rådet en tørrlagt alkoholiker til å ta et lite glass vin når suget kom? Jeg vil egentlig rive meg i håret avdere otrivin-misbrukere! HVA er det med «skal ikke brukes mer enn max 10 dager sammenhengende» dere ikke forstår??? Dere er selv skyld i at nesa er tett 24/7! Anonymkode: 1881f...2ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå