AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #1 Skrevet 25. august 2020 Jeg har en gammel iPhone 6s men knust skjerm. Den funker ellers bra og jeg skulle gjerne ha solgt den, men hvor får jeg mest penger for den? Veit noen mobilbutikker og sånt tar imot sånne ting selv med neste skjermer, men får jeg mer for den om jeg selger den på finn f.eks? Og går det bra selv om skjermen er knust? Anonymkode: baf91...6b9
powerpuffen Skrevet 25. august 2020 #2 Skrevet 25. august 2020 Du får nok ikke så mye for den uansett hvor du velger å selge den. Men mest sannsynlig er Finn det beste stedet med tanke på pengene. Jeg tror derimot du maks får noen hundrelapper for den. Sjekk hva lignende modeller i lignende tilstand ligger ute for!
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #3 Skrevet 25. august 2020 Iphone 6 er jo fortsatt en veldig god telefon. Det lureste er kanskje å bytte skjerm på den før du selger den? Anonymkode: bbeea...dec 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #4 Skrevet 25. august 2020 Jeg ville forsøkt Finn. Anonymkode: cbef1...db7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå