AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Kan viruset om mulig være menneskeskapt? At det er en annen form for terror? Anonymkode: 73a2f...46e
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 Ja, det er menneskeskapt terror fra WHO, Bill Gates pluss hele One World Order agendaen. Men slapp av, det viruset ble stoppet tidlig i Mars. Anonymkode: 70087...4d0 1
jukkapalme Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 Ja, det er trumpen som har laget det. Visste du ikke det? 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 Ja, dette er et samarbeid mellom Demokratene i USA, Bill Gates og George Soros. Demokraten fordi de vil ødelegge for Trump, Bill Gates fordi han vil vaksinere med en chip så han kan følge med alt vi gjør. George Soros fordi han vil øke mengden 5g master verden rundt, en lockdown grunnet viruset gjør det mulig å sette opp flere 5g master uten at folk vil merke det da alle er hjemme. Ikke sikker på om Hillary Clinton er med på dette, hun er vel hjemme og sletter e-poster i hytt å pine. Åja, sist men ikke minst, jorden er flat og chemtrails er en del av 2030 agendaen satt i gang av Greta Thunberg. Anonymkode: 667f1...0ae 4
Blueberrymuffin Skrevet 24. august 2020 #5 Skrevet 24. august 2020 Selvfølgelig er det det, bare les på reddit, alt sammen er menneskeskapt, fordi Bill Gates skulle tjene ekstra penger på flight simulator 2020. Kan du finne et sterkere bevis på at covid19 er menneske skapt? Ikke jeg heller 2
Konungr Skrevet 24. august 2020 #6 Skrevet 24. august 2020 Fra merkelige konspirasjonsteorier til en som kan være plausibel - Hva hvis Kina planla dette? De la lokk på dette lenge nok til at det kunne spre seg utenfor Kina før skikkelig lockdown ble iverksatt i Kina. De vet at de kan håndtere en pandemi mens mange andre land ikke kan det.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #7 Skrevet 25. august 2020 5 timer siden, Konungr skrev: Fra merkelige konspirasjonsteorier til en som kan være plausibel - Hva hvis Kina planla dette? De la lokk på dette lenge nok til at det kunne spre seg utenfor Kina før skikkelig lockdown ble iverksatt i Kina. De vet at de kan håndtere en pandemi mens mange andre land ikke kan det. Jeg tror ikke selve viruset var planlagt på noen måte. Men reaksjonen fra Kina etterpå ble nok gjort/planlagt på en slik måte at vesten (og særlig USA) skulle bli mest mulig skadet. De stoppet f.eks. mye interne flyginger, men de stoppet ikke utgående internasjonale flyginger. Viruset fikk dermed spre seg over hele verden. Anonymkode: 07eaa...864 3
Konungr Skrevet 25. august 2020 #8 Skrevet 25. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke selve viruset var planlagt på noen måte. Men reaksjonen fra Kina etterpå ble nok gjort/planlagt på en slik måte at vesten (og særlig USA) skulle bli mest mulig skadet. De stoppet f.eks. mye interne flyginger, men de stoppet ikke utgående internasjonale flyginger. Viruset fikk dermed spre seg over hele verden. Anonymkode: 07eaa...864 Ja, nettopp det jeg tenker. De kan til og med ha hatt dette som en plan på forhånd før viruset dukket opp, at nye virus dukker opp i Kina er jo uunngåelig.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #9 Skrevet 25. august 2020 Tror ikke viruset i seg selv er menneskeskapt. Men at det blir brukt politisk, det er jeg ikke i tvil om. Dette har vært en varslet krise, og allikevel har ikke myndigheter i Norge og resten av verden vært mer forberedt. Det er mye som ikke henger sammen her. Anonymkode: 9e3de...aa4 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #10 Skrevet 25. august 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan viruset om mulig være menneskeskapt? At det er en annen form for terror? Anonymkode: 73a2f...46e du blander med klimaendringene. Det er de som er menneskeskapt. Anonymkode: 8c6f7...7ce
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #11 Skrevet 25. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: du blander med klimaendringene. Det er de som er menneskeskapt. Anonymkode: 8c6f7...7ce De som tror at viruset er menneskapt tror faktisk at klimaendringene ikke er det. Helt motsatt😄 Anonymkode: 9e3de...aa4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #12 Skrevet 25. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De som tror at viruset er menneskapt tror faktisk at klimaendringene ikke er det. Helt motsatt😄 Anonymkode: 9e3de...aa4 mistenker at du har rett i det! Anonymkode: 8c6f7...7ce
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #13 Skrevet 25. august 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: De som tror at viruset er menneskapt tror faktisk at klimaendringene ikke er det. Helt motsatt😄 Anonymkode: 9e3de...aa4 Ufattelig mye du vet! så dersom jeg stiller spørsmålstegn med opprinnelsen til covid-19 så må jeg endre standpunkt i miljøspørsmål? Anonymkode: 58adb...de7 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #14 Skrevet 25. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ufattelig mye du vet! så dersom jeg stiller spørsmålstegn med opprinnelsen til covid-19 så må jeg endre standpunkt i miljøspørsmål? Anonymkode: 58adb...de7 Det er forskjell på å stille spørsmål om noe og det å tro/være overbevist om at noe er slik. Tror de aller fleste stiller spørsmålstegn ved opprinnelsen til dette viruset. Anonymkode: 9e3de...aa4 1
Missfitness Skrevet 25. august 2020 #15 Skrevet 25. august 2020 Kineserne har drevet med slikt før, også i nærheten av der utbruddet startet. Mer trenger man ikke vite for å lure...
Hatsumomo Skrevet 25. august 2020 #16 Skrevet 25. august 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, dette er et samarbeid mellom Demokratene i USA, Bill Gates og George Soros. Demokraten fordi de vil ødelegge for Trump, Bill Gates fordi han vil vaksinere med en chip så han kan følge med alt vi gjør. George Soros fordi han vil øke mengden 5g master verden rundt, en lockdown grunnet viruset gjør det mulig å sette opp flere 5g master uten at folk vil merke det da alle er hjemme. Ikke sikker på om Hillary Clinton er med på dette, hun er vel hjemme og sletter e-poster i hytt å pine. Åja, sist men ikke minst, jorden er flat og chemtrails er en del av 2030 agendaen satt i gang av Greta Thunberg. Anonymkode: 667f1...0ae
Anbefalte innlegg