AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 En jeg har hatt sex med et par ganger, ba meg sende noen dirty bilder av meg. Sa og så han ble hard og kåt. Sa jeg ville se når han runket og kom. Men han runket visst aldri. Hallo? Jeg sa han burde prøve, men nei. Han sa det var litt godt vondt å bli kåt uten å gjøre noe med det. Det må jo være veldig spesielt? Samtidig vil han ha flere bilder og bli kåt. Er dette noe utlendinger har regler på, at det er forbudt å ta på seg selv? En gang jeg sugte han til han kom, klemte han igjen forhuden på penis når han kom, og lot det ikke komme ut. Løp inn på do og vasket seg. Er dette også normalt da? Anonymkode: 02186...af6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 Jeg tenker at det kan høres ut som en unnskyldning på at han ikke vil sende den videoen.. Anonymkode: 6415f...d5b
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #3 Skrevet 25. august 2020 Normalt og normalt. Det er i hvertfall ikke unormalt at folk legger seg til litt sære vaner og mønstre, enten det kommer fra oppveksten, eller har kommet til i voksen alder. Anonymkode: d9956...eee
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #4 Skrevet 25. august 2020 Mannen runker ikke. Har ikke behov for det.Vi er åpne og ærlige. Og han har ingen problemer med å si det. Han får ikke noenut av det.Hvorfor gjøre det når du kan få noe mye bedre sier han. Og jeg er helt enig. Men vi er ganske lik på kåthet og. Ikke noe problem å runke litt forann meg om jeg spør.Men ikke så glad i det.Føles mye bedre med munn eller andre hull sier han. Anonymkode: e0fcf...e16
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #5 Skrevet 25. august 2020 Får han aldri utløsning da? Er han religiøs, hvilket land er han fra? Anonymkode: 6d0c7...5a3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #7 Skrevet 25. august 2020 Eh, det er helt normalt. Det som ikke nødvendigvis er normalt er å filme at man gjør det og sender det til folk😳 Anonymkode: a3f24...783 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå