AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Eller er det noen som synes det er bedre med blow job enn samleie? Evnt hvorfor? Anonymkode: c5a0d...0d1
Hr. Aktiv Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eller er det noen som synes det er bedre med blow job enn samleie? Evnt hvorfor? Anonymkode: c5a0d...0d1 Ja en god blowjob er det beste jeg kan få hvis dama liker det og gjør det med glede. Det er fordi jeg synes det blir mest intimt og det gjør meg desidert mest kåt.
Bamseklemmer Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 Jeg går for rettferdigheten, så da blir det knullings... egentlig et idiotisk spørsmål for man gjør vel begge deler🤔
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #4 Skrevet 25. august 2020 Kommer an på. Ubeskyttet sex slår definitivt blowjob. Anonymkode: 0de34...17f
draug 75 Skrevet 25. august 2020 #5 Skrevet 25. august 2020 Analt er uansett best. Avsuginger er veldig variable: noen kvinner er veldig "ivrige i tjenesten," de suger virkelig og beveger munnen med intensitet, andre bare erter: det er deilig det de gjør men de gjør det ikke nok før de skifter til noe annet. Og så er det noen som i rett og slett er for slappe, enten de er rett for å gjøre feil eller være for hardhendte. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå