Gå til innhold

Overvektig mann. Hvilke stillinger kan ha komme lengst inn i meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst å kjenne han langt inn i meg. Nesten bli bunnet. Er det mulig med overvektig mann? Blir egentlig penisen mye kortere? Når den får ereksjon, så kommer vel hele lengden ut uansett? 

Anonymkode: b8dcb...7ad

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på. Vi har ikke hatt sex enda, men det ligger rett rundt hjørnet for å si det mildt. Vi har kost oss med oralsex, og vet da at han ikke er kraftig utstyrt akkurat. Behagelig å suge han da når han ikke er så stor. 

Han har slanke armer og bein, men overvekt på overkroppen, så er spent på hvordan det er å ha sex. 

Hva slags overvekt er det snakk om Ts? 

Stor mage eller? 

Anonymkode: 53bb4...8b4

• Liker 1
Skrevet

Han på ryggen, du oppå. Da vil fettet rundt penisrota trekke se litt tilbake takket være tyngdekraften, ergo den får litt mer lengde. 
Fettet der nede kan «spise» opp en del av lengden.. 

Anonymkode: b967b...0db

• Liker 5
Skrevet

Jeg ville tippet doggy

Anonymkode: 2f9f4...526

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville tippet doggy

Anonymkode: 2f9f4...526

Doggy er tungt arbeid for mannen hvis han er feit.

Anonymkode: b752b...95d

• Liker 1
Skrevet

Hva med misjonær, er det vanskelig? Veit han sikkert er tung men det er litt av greia 😏

Anonymkode: c1a5b...fc0

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med misjonær, er det vanskelig? Veit han sikkert er tung men det er litt av greia 😏

Anonymkode: c1a5b...fc0

Ved misjonær bli du skviset. Spooning (liggende doggy) eller du på topp er nok det eneste som virker.

Anonymkode: b752b...95d

• Liker 1
Skrevet

La han ta deg i doggy, da må du ha krum rygg, da kommer han lengst inni deg :)

• Liker 2
Skrevet

Du på topp er definitivt best, da kjenner du omtrent hele lengden. Fetter rundt penisroten gjør den kortere i andre stillinger. Misjoner kan fungere, men den vil ikke komme veldig langt inn - anbefaler i tilfelle å ta beina dinenover skuldrene og løften underlivet ditt litt opp, så det er helt inntil hans.

I doggy anbefaler jeg deg å stelle deg på en benk/bord i riktig høyde, da er det mer stabilt og mannen trenger ikke bruke mye krefter på å holde deg stabil og treffe riktig. 

Anonymkode: 9cbb2...6e5

• Liker 2
Skrevet

Finn en stilling der han må jobbe hardt, svette godt, og bli andpusten.

Kjør på med økter med langkjøring, intervaller og fartslek.

Server han skikkelig sunn mat, og mye vann.

Du vil merke at han over tid kommer lenger og lenger inn. Nesten som en ny mann.

Du kan regne med en endring på 1 cm per måned. Med bedret utholdenhet vil du og kunne nyte forbedringen lenger og lenger. 

Hadde ikke det vært fett?

Anonymkode: 000ee...c73

• Liker 9
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finn en stilling der han må jobbe hardt, svette godt, og bli andpusten.

Kjør på med økter med langkjøring, intervaller og fartslek.

Server han skikkelig sunn mat, og mye vann.

Du vil merke at han over tid kommer lenger og lenger inn. Nesten som en ny mann.

Du kan regne med en endring på 1 cm per måned. Med bedret utholdenhet vil du og kunne nyte forbedringen lenger og lenger. 

Hadde ikke det vært fett?

Så i løpet av 3 år vil han ha økt penisstørrelsen med 36 cm med andre ord?🤭

Anonymkode: 02c63...e4a

• Liker 10
Skrevet

Er penisen liten er det ingen stillinger som hjelper. Det eneste som hjelper er å dumpe han og finne en ordentlig mann.

Anonymkode: 6a414...6e7

• Liker 2
Skrevet

Så udelikat.. 

Anonymkode: a0858...d45

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så i løpet av 3 år vil han ha økt penisstørrelsen med 36 cm med andre ord?🤭

Anonymkode: 02c63...e4a

Optimistisk du. La håpet leve. 

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er penisen liten er det ingen stillinger som hjelper. Det eneste som hjelper er å dumpe han og finne en ordentlig mann.

Anonymkode: 6a414...6e7

Noe så trist! Tenk å ha et så forvrengt menneskesyn. Synes synd på deg, så mye du går glipp av. 😕

Anonymkode: 6ae6d...91e

• Liker 6
Skrevet

Litt overvekt på min mann, kommer bra til i alle stillinger, men kommer nok lengst inn når jeg rir han. Er som en her over nevner med tyngdekraften. 

Anonymkode: c4561...9a9

• Liker 2
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Så udelikat.. 

Anonymkode: a0858...d45

Hva er udelikat? 

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette lurer jeg også på. Vi har ikke hatt sex enda, men det ligger rett rundt hjørnet for å si det mildt. Vi har kost oss med oralsex, og vet da at han ikke er kraftig utstyrt akkurat. Behagelig å suge han da når han ikke er så stor. 

Han har slanke armer og bein, men overvekt på overkroppen, så er spent på hvordan det er å ha sex. 

Hva slags overvekt er det snakk om Ts? 

Stor mage eller? 

Er ikke oralsex sex? Eller lar du Bill Clinton definere hva som er sex eller ikke?

Anonymkode: c89af...3f6

• Liker 1
Skrevet

Den er best hvis man har kort penis. 

20200825_212224.jpg

• Liker 3
Skrevet

Tja bildet over her er ikke nødvendigvis den beste stillingen ved overvekt, om magen henger og det er fett rundt penisen.

Anonymkode: 5e16d...9a9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...